ondertitels te snel

Status
Niet open voor verdere reacties.

jelpot

Meubilair
Lid geworden
18 mrt 2008
Berichten
5.618
Hallo iedereen die mij wilt helpen! :p

Ik ben ondertitels aan het bewerken voor de serie friends.
Maar dat lukt van geen kanten.

vroeger gebruikte ik subsync en daarmee kon ik alles aan :p
Maar nu probeer ik me zo goed mogenlijk te verhelpen met submagic.

Het probleem zit hem zo, normaal kan ik het meeste altijd al verhelpen door gewoon de framerate te veranderen. dit het ik voor friends van 23 naar 25 verandert maar nog steeds gaan de ondertitels te snel. De eerste loopt perfect maar op het einde van de aflevering zijn de ondertitels al voorbij voor het einde :S
wanneer het dan op framerate 29 staat weet ik niet meer waar mijn ondertitel vandaan komt :p

Hij gaat dus altijd iets te snel en ik denk dat daar een simpele oplossing voor is.
Maar kan iemand mij deze zeggen aub:(
 
Heb je het programma subtitleworkshop al eens gebruikt. Dit werkt voor mij altijd. (gratis programma)

Je kunt de framerate ook instellen op bijv. 24.1 of zoiets. Dus vrij precies.

Website (van de maker, download page)
http://www.urusoft.net/downloads.php?lang=1

Download dan versie 2,51. Deze werkt goed genoeg. gewoon AVI laden, en SRT bestand, en via de framerate setting en input FPS kun je snelhied instellen.
 
Laatst bewerkt:
bedankt voor de snelle reactie :thumb:

ik zal dat in het weekend eens gaan uitproberen
 
succes ermee:thumb: en laat het maar weten of je er uit komt;)
 
hmmm ik heb nog niet echt veel tijd gehad voor het synchroniseren van die ondertitels....

wel heb ik subtitle workshop al eens geopend en geprobeert een ondertitel te openen van "friends" maar dan komt er op dat het geen geldig bestand was ofzo(terwijl het gewoon een srt was!

maar ik zal het volgend weekend nog eens proberen na de examens :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan