[Rip & Extentie] Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lhuntux

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2008
Berichten
41
Goedemiddag, ik heb 2 korte vraagjes, ziehier;

~> VRAAG 1 FIXED!



  • Ik heb een 'bandje' en we hebben een liedje geschreven en gefilmd met een digitaal fototoestel. Het probleem is dat we dit alleen muziek willen laten zijn. Ik heb de extensie al proberen aan te passen maar ik denk niet dat dit de juiste methode is want het blijft een filmpje met muziek. Heeft iemand een idee hoe ik dit alleen naar muziek kan omzetten (mp3, wma ofzo), zonder het filmpje dus? Misschien bestaat er een bepaald programma voor?




  • Ik koop veel cds omdat ik dat als het ware 'verzamel', ik vind het leuk om cd's te hebben met de boekjes enzo meegeleverd. Ik ben van plan om een PHILIPS SA3245/02 4GB te kopen en daarom wil ik deze cd's ook wel op de computer staan hebben.

    Ziehier:
    Http://www.vandenborre.be/WEB/NL/MP...age77.vdb?Detail=LmqaOmqaTqqaN6dcbiNmRaNnSC8k

    Ik heb al geprobeerd om te rippen met Windows Media Player maar de meeste van de liedjes bevatten dan storingen & haperingen. Met iTunes heb ik hetzelfde probleem maar hier komt het minder voor. Hebben jullie misschien een oplossing? Bestaat er geen softwareprogramma dat muziek kan rippen zonder storingen/haperingen?

    Ziehier:




Ik hoop dat het wat duidelijk is.
Dank bij voorbaat,

Lhuntux
 
Laatst bewerkt:
Er zijn programma's voor om het geluid uit een film te halen.
Google eens naar "free video to audio converter" dan heb je zo wat kandidaten gevonden waarmee het moet lukken.

Als het om het geluid alleen te doen is dan kan je met eenvoudige middelen (laptop en losse mic) ook al prima resultaat krijgen. De methode die jij nu probeert, levert je een mp3 die waarschijnlijk om te huilen is, qua kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan