Ik Zoek een nieuwe Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasinje

Banned
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
130
Hey iedereen . Ik heb nu XtoDvdConverter 3 om avi filmpjes naar dvd te zetten met ondertiteling maar als ik het op dvd wil zetten moet ik het eerst converteren ( Dat duurt +- 70 minuten ) en dan moet het nog op dvd ( Dat duurt ongeveer 80 minuten ) Kennen jullie geen gratis converter die hetzelfde kan maar dat het een beetje minder lang duurt want 2 u 30 vind ik nogal lang.
 
Laatst bewerkt:
Ik werk altijd met WINAVIvideoconverter werkt perfect ik doe zulke dingen in hooguit 20 minuten maar let op het kan alleen sneller gaan als je PC daar ook echt geschikt voor is dus wat zijn je PC specs als je pc niet ''snel'' is gaat het ook niet sneller;)
 
ConvertXtoDVD is wel een goede maar, je moet de gekochte hebben want anders komt er een watermerk in beeld. Ik heb de betaalde, het is een hele goede converter.

mvg
 
ConvertXtoDVD is wel een goede maar, je moet de gekochte hebben want anders komt er een watermerk in beeld. Ik heb de betaalde, het is een hele goede converter.

mvg

Hey . ik heb de betaalde versie van ConvertXtoDvD3 maar daarmee gaat het juist zo traag
 
Ik werk altijd met WINAVIvideoconverter werkt perfect ik doe zulke dingen in hooguit 20 minuten maar let op het kan alleen sneller gaan als je PC daar ook echt geschikt voor is dus wat zijn je PC specs als je pc niet ''snel'' is gaat het ook niet sneller;)

En is het met dat programma dan ook in MOOIE kwaliteit want het is om een film to converteren . En kan er ook ondertiteling bij ?
 
En is het met dat programma dan ook in MOOIE kwaliteit want het is om een film to converteren . En kan er ook ondertiteling bij ?

Ja de betaalde versie is zonder watermerk goede kwaliteit en ondertiteling kan je er ook bij gooien:D
 
ik heb juist geen versie 3 van convertxtodvd, het is een *** versie zo ingewikkeld geen nederlandse taal en ook langzaam (dat zeg je) zelf heb ik nog de vorige versie van dit programma die werkt heel erg goed, ik heb hem hier op me pc maar ik mag geen link geven waar je hem kan dowloaden omdat het illegaal is.

mvg
 
ik heb juist geen versie 3 van convertxtodvd, het is een *** versie zo ingewikkeld geen nederlandse taal en ook langzaam (dat zeg je) zelf heb ik nog de vorige versie van dit programma die werkt heel erg goed, ik heb hem hier op me pc maar ik mag geen link geven waar je hem kan dowloaden omdat het illegaal is.

mvg

A.U.B :shocked:

Mag ik de link
 
kan je het me niet op een andere manier zeggen ?

Warez:

* Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
* Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlages die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
* Naar warez mag niet worden gevraagd.
* Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan.
* Je mag over warez converseren (als iets je niet lukt met het programma), zolang de bron van de software maar niet gepubliceerd wordt.

ff van de regels gekopieert;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan