Dvd Rippen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasinje

Banned
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
130
Hey , ik heb een dvd geript met SmartRipper . Maar zal ik die geripte dvd op 1 Dvd kunnen zetten ? --> Opgelost

Probleem : Ik heb een probeem .. Ik heb dus die dvd geript met SmartRipper maar als ik de film bekijk dan begint er gwn een mann te spreken dwars door de film . Euh hoe doe ik die vervelende stem weg ?
 
Laatst bewerkt:
Hey , ik heb een dvd geript met SmartRipper . Maar zal ik die geripte dvd op 1 Dvd kunnen zetten ?
 
In principe wel, dat ligt eraan hoe groot het/de bestand(en) zij die je hebt gekregen op je harde schijf. Als die te groot zijn voor 1 dvd, kan je óf het op een double-layer dvd branden, of een paar dingetjes wegstrepen van de dvd (bijvoorbeeld de 'deleted scenes').

Je hoeft je beginvraag trouwens niet aan te passen hoor. :)
 
In principe wel, dat ligt eraan hoe groot het/de bestand(en) zij die je hebt gekregen op je harde schijf. Als die te groot zijn voor 1 dvd, kan je óf het op een double-layer dvd branden, of een paar dingetjes wegstrepen van de dvd (bijvoorbeeld de 'deleted scenes').

Je hoeft je beginvraag trouwens niet aan te passen hoor. :)

Ok :p maar iemand zei dat als je een dvd ript dat die dan zo'n 5GB is . Is da waar ? want dat krijg ik zeker niet op 1 cd en met welk programma kan ik dan een paar dingen weglaten ?
 
Het kan inderdaad zo zijn dat je op 5GB uitkomt, maar het kan ook minder zijn, dat ligt aan de inhoud van de dvd die je kopieert.
Wat ik eerder al zei, als je dus een dual-layer brander hebt kan je een dl-dvd gebruiken. Dan heb je 2x zoveel ruimte op een dvd.
Als je dat niet hebt kan je met het programma DVD Shrink wat dingen weghalen. Kijk hier maar eens: http://www.binaries4all.nl/dvdshrink/. :thumb:
 
Heb je geen DL (DVD 9) brander kan je altijd nog splitsen met DVD FAB platinum en op 2 (DVD5) dvd`s branden .

Behoud van Menu en ook zonder kwaliteitsverlies .

Tevens ook een hele goede ripper en meer .
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een probeem .. Ik heb dus die dvd geript met SmartRipper maar als ik de film bekijk dan begint er gwn een mann te spreken dwars door de film . Euh hoe doe ik die vervelende stem weg ?
 
mocht die te groot worden is DVD Shrink handig maar ik heb met een gewone dvd nog nooit problemen gehad om die op een dvd te laten zetten, was uploader ooit. vandaar. verder is Any dvd handig die ript alles ook als er een beveiliging in zit geen probleem. en met Nero word het weer makkelijk gebrand zoals ik al zag staan.

veel succes gjcarp :thumb:
 
Ik heb een probeem .. Ik heb dus die dvd geript met SmartRipper maar als ik de film bekijk dan begint er gwn een mann te spreken dwars door de film . Euh hoe doe ik die vervelende stem weg ?

Ik denk dat je z`n DVD met commentaar hebt .
In dat geval heb je dus gewoon de verkeerde audio gekozen ,

Maar ik gebruik smartripper en DVD Shrink al heel lang niet meer .
Er zijn tegenwoordig simpeler manieren .
 
Laatst bewerkt:
Zal even mijn manier uitleggen heb even er over na kunnen denken.

doe de dvd in je pc, als die wil gaan spelen stoppen en het programma ook.

nu naar mijn computer kijken waar de film staat, rechtermuisknop, dan verkennen.

dan komt er audio en video-ts de map video-ts slepen naar je bureablad en je hebt een copy gemaakt die zeker op een dvd past.

is die te groot kan je wat talen of onnodige dingen verwijderen met dvd shrink.

en wil je er een copy van maken ga naar nero en klik op copy dvd kan ook.

deze manier deed ik dus en heb het getest vannacht werkt nog steeds zo.

groeten gjcarp
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan