windows media player 11 werkt niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

meltingspeed

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
Berichten
16
Ik heb windows XP met wmp11 en dit werkte al tijden goed.
Sinds een dag of twee heb ik echter problemen met Media Player.
Als ik op een filmbestand dubbelklik dan start Media Player, maar meteen in volledige modus. Met de Windows en M kan ik hem wel minimaliseren naar de taakbalk, en daar met een rechtsklik afsluiten. Als het bestand is afgespeeld, loopt de PC helemaal vast en moet ik op de reset knop drukken om de PC opnieuw op te starten.
Als ik Media Player via Programma's --> Windows Media Player start, dan opent hij niet, maar komt geminimaliseerd in de taakbalk. Ik kan dan alleen maar via een rechtsklik afsluiten.
Ik heb geprobeerd WMP11 opnieuw te installeren, maar dan krijg ik de melding dat ik al de laatste versie heb.
Ook heb ik geprobeerd WMP 11 te verwijderen via Configuratiescherm --> Software (ook in veilige modus) en via %windir%\SntUninstallwmp11$\spuninst\spuinst.exe, maar dat werkt niet. Via Revo is WMP11 ook niet te verwijderen.

Ik heb volgens mij de laatste dagen niets bijzonders gedaan wat dit zou kunnen verklaren, alleen MediaMonkey geïnstalleerd.

Enige suggesties?
 
Bij toeval achter het probleem gekomen.
Ik wou het configuratiescherm van NOD32 openen, en dat wou maar niet openen.
Na een heldere ingeving zette ik toen mijn TV aan, waar het configuratiescherm van NOD32 verscheen.
Nu is dat niet zo wonderlijk, want ik heb mijn TV op de PC aangesloten. Even de instellingen van mijn videokaart aangepast (TV eraf gehaald), en NOD, en ook WMP verschenen gewoon weer op mijn monitor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan