hoe maak ik een kopie van het schijfje van de digitale filmcamera?

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Berichten
363
Ik begon net met Nero burning rom maar nu staat het originele begin er niet meer op, dus ik doe iets niet goed.
Ik heb Nero op de computer maar welke stappen moet ik doen om een kopie te maken van het origineel (klein schijfje). Dus een kopie op een dvd schijf.
bedankt!!
Sita
 
Ik zal beschrijven hoe je dit kunt doen in Nero 8

Ga bij start linksonder naar Alle programma's / Nero 8 / Nero burning Rom
Als dit opgestart is, opent er tevens een schermpje met nieuwe compulatie waarin je linksboven kunt kiezen voor CD of DVD
Kies hier dus voor DVD en direct daaronder kan je kiezen voor Kopie van DVD

Heb je een oudere versie, kan het gebeuren dat de mogelijkheid er niet is om DVD te branden.
 
Laatst bewerkt:
Hoe verder?

links boven staat dvd rom, daaronder dvd copy. en dan nog een paar icoontjes daaronder. Welke moet ik kiezen. En stop ik dan het originele schijfje bovenin de dvd brander?
Want dat deed ik volgens mij eerder en dan is er wat gewist. Gaat hij met dvd copy eerst iets wegschrijven en kan ik er dan daarna een leeg dvd schijfje indoen?
Ik ben zo bang het origineel te wissen, is nl de complete balletuitvoering van de dansschool...
Kun je het stap voor stap uitleggen?
Bedankt,
Sita
 
Een DVD wissen zal hij niet doen.

Volg gewoon de aanwijzingen die Nero geeft en de DVD zal gekopieerd worden.

Alles wordt eerst naar schijf gekopieerd worden en daarna vraagt Nero om een lege DVD, daarna wordt deze gebrand en je hebt een kopie.
 
kiezen voor dvd copy?

Dus voor het 2e icoontje van boven?
Thanx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan