Frostwire Probleem :s

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonasinje

Banned
Lid geworden
1 jun 2008
Berichten
130
hey iedereen ik heb al een tijdje frostwire op mijn pc en vandaag instaleerde ik mijn nieuwe anti virus en toen werkte mijn Frostwire niet meer :s Kan iemand mij helpen ? als ik frostwire opstart zeggen ze : Frostwire kon geen poort openzetten om de inkomende verbinding te zoeken . Sommige eigenschappen van Frostwire zullen niet conform verwachting werken .
 
Laatst bewerkt:
Al gedaan wat er staat, De firewall controleren of poort 6346 wordt geblokkeerd?
Afhankelijk van het merk software doe je dit onder iets van 'poorten' of 'uitzonderingen'. Daarbij stel je bij ingaand en uitgaand verkeer in dat dit poort nummer niet wordt geblokt. Bij een aantal firewalls kun je ook per programma aangeven of dit wel of niet wordt gechecked. Dan kies je daarbij dus voor Frostwire.
 
Al gedaan wat er staat, De firewall controleren of poort 6346 wordt geblokkeerd?
Afhankelijk van het merk software doe je dit onder iets van 'poorten' of 'uitzonderingen'. Daarbij stel je bij ingaand en uitgaand verkeer in dat dit poort nummer niet wordt geblokt. Bij een aantal firewalls kun je ook per programma aangeven of dit wel of niet wordt gechecked. Dan kies je daarbij dus voor Frostwire.

Ik ben naar windows firewal geweest en bij uitzondering heb ik Limewire 2 keer , Gnutella en bearshare uitgezonderd ..
 
Opgelost =) Het probleem lag bij men nieuwe firewall van het merk Panda
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan