Remote Control

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobmar

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Berichten
6
Hallo allemaal,

Ik heb een vraag, misschien kan iemand me helpen.
Ik heb nieuw laptop aangeschaft met een Vista er op, nu wil ik mijn oude laptop met XP overnemen. Welke remote control programma moet ik hier gebruiken?
Allebei laptops zijn draadloos verbonden met internet via een router, en die hebben het zelfde IP adres.
groeten,

nobmar
 
Gebruik al een lange tijd www.logmein.nl.

Groot voordeel is dat je inlogt op een website en zo elke PC kunt overnemen waar je een stukje software op hebt geinstalleerd. Ook al ben je niet thuis aanwezig. Als je maar een PC hebt met internet dan kun je de PC overnemen.
 
VInd het knap dat je twee systemen hetzelfde IP adres kunt geven in een netwerk. Je behoort dan een melding van Windows te krijgen. Zo ie zo gaat het niet werken dan. Je kunt trouwens ook gewoon Remote desktop(extern bureaublad) van Windows zelf gebruiken.

Start > uitvoeren > type hier mstsc in > IP-adres invoeren van de pc die je wilt overnemen. Wel zorgen dat je op die pc de vinkjes hebt aangevinkt, dat het systeem remote overgenomen mag worden.
 
is gelukt maar !!!!!

Hallo mensen,

Bedankt heel er voor de reacties, ik heb gisteren radmin op de computers geïnstalleerd en goed getest en allemaal ging goed. Maar na twee uurtjes toen ik wou achter laptop met XP werken, kon ik niet interneten, ik had twijfels dat het door de radmin programma komt, dus ik controleer , en ja hoor de IP adres is anders geworden(toen ik de muis pijl op het icon van radmin bewoog), dus andere IP adres.
Betekend dat mijn laptop door iemand anders overgenomen via de radmin programma? En hoe kan ik dat voorkomen? Ik heb home internet, router beveiligd met WAP !!! paswoord. Wil iemand me helpen A.U.B

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan