3 computers, 1 ip adres

Status
Niet open voor verdere reacties.

driodor

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
80
Mijn probleem is het volgende, ik speel een spel en nu wilt mijn broer dat spel ook spelen maar hij kan geen account maken, er komt te staan "je hebt al een account", omdat wij dus hetzelfde ip hebben.
Ik heb mijn Ip al proberen te veranderen langs het configuartiescherm en dan verbindingen en dan tcp/ip eigenschappen en dan eigen ip dan heb ik mijn nieuw ip ingevuld maar als ik dan naar www.watismijnip.be kijk blijft het hetzelfde!
Kan iemand mij helpen??
 
Het ipadres waar het om gaat is je provider adres en is niet zelf aan te passen. Het heeft dus niks met je lokale ipadres te maken.
 
Nee... dat gaat waarschijnlijk niet lukken...
De provider verstrekt slechts EEN IP adres... wil je er meer, dan moet je een extra abbonnement nemen....

Het veranderen van het IP nummer op de PC is alleen voor het interne netwerk, maar hetgeen externe partijen zien is dat ipadres dat je van de provider hebt gehad......
 
maar telenet is onlangs een nieuwe bakske (ken de echte banaming niet) komen plaatsen omdat de oude binnenkort niet meer zouden ontvangen ofzo en daar voor hadden wij wel allemaal een ander IP
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan