Creative zen 16GB MP4 speler werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

appelsapman

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2006
Berichten
530
Ik heb vandaag deze MP4 speler bij de dixons gekocht. Gelukkig heb ik er ook allemaal garantie mogelijkheden bij gekocht omdat we aardig wat weekjes op vakantie gaan en het graag allemaal verzekerd willen hebben.

Bij thuiskomst haal ik voorzichtig de MP4 speler uit de verpakking. Het koste me nogal wat moeite om het aan en uit knopje te vinden. Uiteindelijk zag ik een power icoontje

zon een >>

power-icon.gif


(Maar dan in het zwart een stuk kleiner) Het plaatje is maar een voorbeeld.

Deze zat op een schuifknopje waarmee je de MP4 speler ook kan vergrendelen. Als ik hiermee de MP4 speler probeer aan te zetten gaat de speler niet aan. Dus ben ik de MP4 speler gaan opladen. In de handleiding staat dat zoiets maar 4 uur duurt ongeveer. Maar omdat ik de MP4 speler niet persé helemaal opgeladen hoef te hebben heb ik deze maar voor 1 uur opgeladen. Weer probeer ik de speler aan te zetten zonder succes.

Daarna ben ik voor de zekerheid de speler 3 uur gaan opladen. In totaal 4 uur opgeladen dus. De speler gaat nog steeds niet aan. Onder het opladen zie ik op het beeldscherm ook de hele tijd in het wit Creative staan en flitst er regelmatig witte strepen door het beeldscherm.

Ook heb ik al elk knopje op de speler geprobeert en deze ook allemaal voor meerdere seconden aangehouden. Het heeft dus allemaal geen zin.

Ik ben er zon beetje zeker van dat die van mij zeg maar defect is. Maar als er tog iets aan te doen is zonder garantie te vragen dan hoor ik het graag.
 
Laatst bewerkt:
lijkt mij toch dat als je de juiste handelingen volgt zoals in gebruiksaanwijzing dat ie aan zou moeten gaan.

indien niet dat toch maar retour
 
ik heb zelf ook de ZEN
Dit hoort niet , als je hem oplaad dan hoort er 1 klein batterijtje te staan boven in de rechterhoek..
en als die aanstaat staat er dat die is verbonden met de pc....
Dus ik denk dat die "dood" is....
 
Heb je batterij er goed in zitten. Ik weet ziet of het bij die zen moet maar mijn oude moest je eerst een laagje weghalen. Oja heb je ook geprobeerd de knop even ingedrukt te houden?
 
Dat ik al geprobeerd heb de knop ingedrukt te houden staat in het topic als je goed gelezen hebt. Verder gebruikt mijn Zen geen batterijen maar deze kun je alleen opladen.
 
nvm, ik dacht dat je de accu bij de zen er uit kon halen zet zoals bij de muvo² vroeger kon maar blijkbaar niet
 
Laatst bewerkt:
nvm, ik dacht dat je de accu bij de zen er uit kon halen zet zoals bij de muvo² vroeger kon maar blijkbaar niet

Bij de zen is dit niet mogelijk.
of je moet het achter klepje eraf kunne krijgen...
 
Ok zennetje is geruild. Deze werkt gelukkig. Ben er harstikke blij mee. Ik ga weer lkkr muziek luisteren doei en toch bedankt:thumb:
 
Ok zennetje is geruild. Deze werkt gelukkig. Ben er harstikke blij mee. Ik ga weer lkkr muziek luisteren doei en toch bedankt:thumb:

Veel plezier ermee
en vergeet niet je naam erin te zetten in bij de instellingen mocht je hem kwijtraken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan