Instellen resolutie beeldscherm per gebruiker

Status
Niet open voor verdere reacties.

pvdm

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2005
Berichten
409
Is het mogelijk per gebruiker de resolutie van het beeldscherm in te stellen?
Als ik dit op een (gebruikers)account doe, wordt dat namelijk meteen van
toepassing op alle accounts!
 
per gebruiker?

In xp was dat toch allesinds mogenlijk dus ik vermoed dat dat dan toch ook mogenlijk moet zijn in vista, nee?
 
per gebruiker?

In xp was dat toch allesinds mogenlijk dus ik vermoed dat dat dan toch ook mogenlijk moet zijn in vista, nee?

Laat horen hoe jij dat deed............?

In XP wilde dit ook niet, anders dan door het toepassen van listige kunstgrepen zoals bijvoorbeeld gebruik maken van externe software of het plaatsen van een snelkoppeling op het buroblad.
 
als je de resolutie verandert voor 1 persoon, is dat dan voor iedereen op xp?

Ik het zelf geen xp meer maar op school zitten met een netwerk(dat constant platligt maar ja :p)
en daar kan iedereen zijn eigen resolutie instellen op zijn pc waar dan ook altijd verschillende account op komen...
wanneer je op een andere pc gaat is die instelling niet ook op een andere pc maar blijft wel op de pc waar je het ingesteld hebt


Maar ik dacht ook trouwens dat bij mijn ouders dat zij een andere resolutie hebben (1400*900), dat ik heb ingesteld.
Dan mijn broer en zus die ook op die pc werken maar met een andere account (zij hebben namelijk de resolutie 1024*768 als ik me niet vergis
 
Nou wil ik ook graag een andere resolutie, maar mijn overige gezinsleden zijn daar niet echt van gediend. Kan het nou wel of niet?
 
ik geef men ongelijk toe :p

ik had dus toch niet de mogenlijkheid om de resolutie van verschillende gebruikers te veranderen...
Ik denk niet dat microsoft daartoe de mogenlijkheid biedt nee, maar misschien wel één of ander programmatje zoals pasja vermeldde
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan