ondertitel niet meer leesbaar op tv

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraan83

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2008
Berichten
10
kan iemand mij helpen?

ik heb in convertxtodvd 3 gebruikt om avi bestanden om te zetten.
deze avi bestanden bevatte allemaal al ondertiteling in het engels.
ik deed hem afspelen in mijn dvdspeler maar de ondertiteling was helemaal uitgerekt en niet meer goed leesbaar.

mijn vraag is kan ik dit oplossen? en zo ja hoe?

ik dank jullie alvast voor jullie tijd en hulp:thumb:

Groetjes kraan83
 
Misschien Vision Express gebruiken voor het encoderen en daarna andere software om de subs te integreren. Bij één van de hierna genoemde tutorials 100% succes gegarandeerd : Klik
 
Misschien Vision Express gebruiken voor het encoderen en daarna andere software om de subs te integreren. Bij één van de hierna genoemde tutorials 100% succes gegarandeerd : Klik

Sorry dat ik nu pas reageer maar het werk zit ook niet mee.
Ik dacht dat ik het had ontdekt hoe het moest maar die ondertiteling blijft een probleem.

Ik had het avi bestand gedownload met ondertitels dit was dus voor mij niet meer nodig om die erbij te zetten. En ik dacht als ik het met ConvertXtoDVD zou omzetten en branden dat er geen problemen zouden zijn.Maar het lijkt net of het beeld dichterbij is gekomen, ik zie het begin en het eind niet van de ondertiteling. Zou ik iets bij instellingen van ConvertXtoDVD kunnen veranderen?

En is Vision Express van Nero?

Alvast bedankt voor je hulp:thumb:

Groetjes kraan83
 
1. Zou ik iets bij instellingen van ConvertXtoDVD kunnen veranderen? 2. En is Vision Express van Nero?

1. heb ik helaas nooit mee gewerkt, kan ik dus niets over zeggen
2. Ja, als je licentie van Nero hebt is Vision Express gratis te downloaden, dan wel staat reeds in de map van Nero -> even zoeken dus.
 
1. heb ik helaas nooit mee gewerkt, kan ik dus niets over zeggen
2. Ja, als je licentie van Nero hebt is Vision Express gratis te downloaden, dan wel staat reeds in de map van Nero -> even zoeken dus.

Misschien is het maar een klein iets, ik ga het opschrijven en even zoeken.
Zelf heb ik wel Nerostartsmart 6 daar zit Vision Express vast niet standaard bij.
Toch bedankt voor je hulp en advies, ik geef het niet op totdat ik het heb gevonden.

Groetjes kraan83
:thumb:
 
ik heb de dvd op mijn pc gekeken die ik had gemaakt met convertxtodvd en daar is de ondertiteling wel leesbaar.
ik vind het heel vreemd heeft iemand enig idee?

groetjes:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan