Script foutmelding internet Explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

noukkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
Berichten
4
Geregeld krijg ik een scherm Windows Internet Explorer waarin staat
Wilt u dit script stoppen.
en dan kan ik op ja of nee klikken
Als ik op nee klik staat er dan reageert de computer mogelijk niet meer. Wat
is hier aan de hand en hoe kom ik hier van af.
Ik gebruik Windows VISTA.
Hoe krijg ik die melding weg?

De vinkjes onde extra, internetopties, tablad geavanceerd, webpagina's bekijken en dan die 2 regels van script die staan aangevinkt. Heb ook al geprobeerd om deze uit te vinken dan de computer opnieuw op te starten dan aan te vinken. Maar dat werkt ook niet.
Heeft nog iemand een idee.
 
Geregeld krijg ik een scherm Windows Internet Explorer waarin staat
Wilt u dit script stoppen.
en dan kan ik op ja of nee klikken
Als ik op nee klik staat er dan reageert de computer mogelijk niet meer. Wat
is hier aan de hand en hoe kom ik hier van af.
Ik gebruik Windows VISTA.
Hoe krijg ik die melding weg?

De vinkjes onde extra, internetopties, tablad geavanceerd, webpagina's bekijken en dan die 2 regels van script die staan aangevinkt. Heb ook al geprobeerd om deze uit te vinken dan de computer opnieuw op te starten dan aan te vinken. Maar dat werkt ook niet.
Heeft nog iemand een idee.

Wat er aan de hand kan zijn:
[waarschijnlijk] Je komt op een webpagina waar een scriptfout in zit. Hier kun jij niets aan doen, dit is de schuld van degene die de webpagina beheerd.

[onwaarschijnlijk] Je hebt spyware op je pc welke een script draaiende houdt die deze melding veroorzaakt. Controleer dit door (wanneer internet explorer niet open is) CTRL+ALT+DEL op je toetsenbord tegelijk in te drukken, naar het tabblad 'processen' te gaan en kijken of je ergens 'IEXPLORE.EXE' ziet staan. Zo niet? Geen spyware.
 
het is natuurlijk een andere zaak als het niet altijd bij dezelfde site zou zijn maar bij veel verschillende...

probeer ook eens die site(s) met firefox3(ja sorry als je misschien niet echt tevreden zou zijn met een andere browser dan IE maar nu met de release van firevox 3 is echt alles veel sneller! perfect gewoon.

Ik zou anders toch ook gewoon eens een spywarescan uitvoeren om toch zeker te zijn...

superantispyware en/ of malwarebytes kan je ook eens proberen
 
ik heb inmiddels 2 scans gedaan op spyware. Maar deze 2 kunnen geen spyware vinden.
Ook heb ik ctrl - alt- del geprobeert maar internet explorer is dan gewoon afgesloten zoals
v0id gezegt heeft.
Het meeste problemen maakt ie op mijn startpagina www.google.nl als ie moet doorlinken naar een andere site. of naar de zoekmachine van google.
Zou het een probleem op de site van google dan kunnen zijn????
mijn moeder heeft ook google als start pagina en ook een computer met vista maar heeft van dit probleem geen last?????
 
met firefox 3 zal je dat probleem waarschijnlijk niet hebben...
test het eens even met firefox, gewoon om te zien of het daar wel allemaal werkt.

Ik wil je niet verplichten om firefox te blijven gebruiken hé ;)
 
[onwaarschijnlijk] Je hebt spyware op je pc welke een script draaiende houdt die deze melding veroorzaakt. Controleer dit door (wanneer internet explorer niet open is) CTRL+ALT+DEL op je toetsenbord tegelijk in te drukken, naar het tabblad 'processen' te gaan en kijken of je ergens 'IEXPLORE.EXE' ziet staan. Zo niet? Geen spyware.
Bij mij staat er explore.EXE zonder de I ervoor en is het facebook die de scriptmelding iedere seconde herhaald. Ik installeerde ooit funwebproducts en mywebsearch had ik NOOIT mogen doen. daar zit een worm in... spyware ook nog. Ik heb Norton en AdAware
 
Welkom klungelbelg ,

Zoals je ziet reageer je op een bericht ouder dan 3 maanden, namelijk uit 2008. Aangezien het niet is toegestaan berichten omhoog te halen ouder dan 3 maanden gaat het topic dan ook op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan