WMV duurt eeuwigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hi,

Ik heb via mijn webcam een korte flimpjes met mn webcam (Logitech) gemaakt.
Filmpjes duren maar max 3 minuten..
Nu wil ik deze graag versturen via hotmail en duurt het echt een eeuwigheid.

Wat ik dus doe. Webcam aan. Opnemen. Ik bewerk niks. Geef ze alleen een naam. Zonder WMV erachter.

En nu duurt het lang.

Doe ik iets verkeerd of is dit normaal.
 
Laatst bewerkt:
Hoe groot is zo'n bestand dan?

Heeft hij ook wel een WMV icoontje?
 
WMV icoontje = het icoontje van het bestand. Lijkt dat op een WMV-icoon?

Probeer hem anders in te zippen en dan te versturen
 
Als ik er op klik dan zie je onderin gegevens staan als: Audio/videobestand van windows media. het heet ook dan ook windows media video?:rolleyes:

dan allemaal icoontjes en dan de namen.wmv

heb trouwens geen zip. heb het ooit een keer gehad. maar wist er niet mee om te gaan. ken ook verder niemand die me dat kan uitleggen.
 
Laatst bewerkt:
hoe herken je een wmv icoon. ik doe alles met mn webcam.
 
Icoon ziet er als een van deze uit.

Zippen is niet zo moeilijk, rechtermuisknop op bestand > Toevoegen aan archief en anders Rechtermuisknop in de map > Nieuw > Gecomprimeerde map > Bestand naar gecomprimeerde map slepen zodat hij er in komt
 
ik zie het. ja lijkt op de icon.

maar waarom moet ik dan winzip gebruiken? wat is het voordeel wat ermee heb?

je zegt rechtermuis en dan toevoegen? maar wanneer ik in hotmail een bestand wil toevoegen hoe ga ik dan met zip om?

en zou ik alle bestanden in zip moeten voegen?

of is er een handleiding?
 
maar waarom moet ik dan winzip gebruiken? wat is het voordeel wat ermee heb?
Ik zeg niet dat je het moet gebruiken, ik geef alleen aan dat je het kunt proberen.
Windows kan zelf omgaan met .zip-bestanden zonder dat je er een programma voor nodig hebt.

maar wanneer ik in hotmail een bestand wil toevoegen hoe ga ik dan met zip om?
Wat je hier mee bedoelt.. Geen idee.
Je moet gewoon het .zip-bestand selecteren in plaats van het .wmv bestand

en zou ik alle bestanden in zip moeten voegen?
Wanneer het om meerdere bestanden gaat is het wel aan te raden deze allemaal in één .zip bestand te zetten.

Hier staat een handleiding, deze beschrijft echter precies hetzelfde proces als ik in mijn vorige posts gaf.
 
Thanks hey!!!

Maar nu... hoe kan ik mijn stukjes nu versturen?:eek:

heet het rechtermuis klikken: gecomprimeerde map? dan zie je zo een ritssluiting. moet ik dan terug naar hotmail?
 
Laatst bewerkt:
Dus je hebt ze nu in een .zip bestand?

Gewoon een nieuwe e-mail maken in Hotmail en dan het .zip-bestand als bijlage meezenden.

Hopelijk is hij niet te groot geworden qua MB anders duurt het inderdaad lang...
 
het is me gelukt. hiep hiep hoeree:D

is het verstandig denk je als ik alle bestanden als zip opsla.trouwens erg goed en dank je. wist niet dat windows automatisch (of de mogelijkheid) gaf om iets als zip op te slaan. ik gebruik trouwens vista:thumb: thanks..

... hij is helaas nog aan het scannen en uploaden:rolleyes:
 
Hangt er vanaf hoe groot je bestanden zijn en welk type

Afbeelding zoals .jpg of .gif kun je gewoon zonder in te pakken mee sturen. Voor een videoclip zou ik zelf hem altijd even inzippen.
 
ik heb nu het videobestandje van 2,19 MB ingezipt maar is inmiddels 3 minuten bezig:eek:
moet je overgens wanneer je bijvoorbeeld bij een foto .jpg toevoegen?

doe je dit dan als je erop gaat staan. met de r-muis klikt en dan wijzigen?


https://upload.video.google.com/video_instructions.html
ik heb trouwens deze link gevonden.....
 
Laatst bewerkt:
Die link is om je video's op video.google.nl te krijgen

Het is vreemd dat hij zo lang doet over 2,19 MB. Een gewoon tekstbericht wordt wel meteen verzonden?
 
uploaden met zip heeft 3 minuten geduurd misschien door eventuele trage verbindig?
 
Wat voor internetsnelheid heb je dan? (Kun je eventueel controleren op speedtest.nl)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan