probleem in moviemaker

Status
Niet open voor verdere reacties.

tuuttuuttuut

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2008
Berichten
15
Als ik videobestanden in Windows Moviemaker inlees, ik vervolgens delen van de clips bewerk door ze te splitsen of weg te gooien of bij te trimmen, ik alles opsla als een nieuw project, dit project vervolgens weer inlees ter controle en dan zie dat die delen er inderdaad niet meer inzetten die ik bewerkt heb (dus het is gelukt), ik vervolgens het project wil branden op DVD waarbij ik de keuze 'publiceren op DVD' kies waardoor hij automatisch dvd-maker opent blijkt na het branden dat de eruit gegooide onderdelen er nog steeds inzitten !! Hoe kan dat? Wat doe ik fout?

Later heb ik dat project nog een keer rechtstreeks in Windows DVD-maker geopend (dus niet via 'publiceren op dvd' in Windows Moviemaker) en dan zie ik ook al dat het niet goed is want als ik dan kies voor 'voorbeeld' en ik naar dat deel ga waar ik scenes bewerkt heb zie ik dat de scenes er nog steeds inzitten terwijl hetzelfde project in Windows Movie maker op de storyline duidelijk laat zien dat die scenes er niet meer inztten.

Nogmaals: wat doe ik fout??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan