Reported Insecure Browsing: Navigation blocked

Status
Niet open voor verdere reacties.

Garrincha

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jun 2008
Berichten
1
Hallo.

Sinds vanmiddag krijg ik bij opstarting van internet de volgende melding: ''Reported Insecure Browsing: Navigation blocked''. Dit gebeurt bij ieder volgende opening van het internet, als verandering van een webpage. Zeer frustrerend, en irritant dus.

Iemand de oplossing in huis?

Mocht het in de verkeerde sectie staan, alvast mijn verontschuldigingen. Ik ben immers niet zo in de wereld van computers thuis.
 
Hallo.

Sinds vanmiddag krijg ik bij opstarting van internet de volgende melding: ''Reported Insecure Browsing: Navigation blocked''. Dit gebeurt bij ieder volgende opening van het internet, als verandering van een webpage. Zeer frustrerend, en irritant dus.

Iemand de oplossing in huis?

Mocht het in de verkeerde sectie staan, alvast mijn verontschuldigingen. Ik ben immers niet zo in de wereld van computers thuis.


Inmiddels opgelost?
Mocht je toch nog behoefte hebben aan een mogelijke oplossing run eens een Spyware programma ;-)

Hier een screendump van iemand waar ik hetzelfde aantrof ''Reported Insecure Browsing: Navigation blocked''

Je kan gelijk zien dat alleen Windows Defender niet voldoende is geeft niets aan een/het Spywareprogramma laten lopen en alles was opgelost.

spyware.jpg


Geen probleem daarna meer op die computer.

P.S.
Als je hetzelf al had opgelost laat het ff weten en kan de vraag de status opgelost krijgen.
 
ja inderdaad, windows defender is echt niets! :p

zelf gebruik ik hem niet.
superantispyware vind dan direct veel meer of gewoon iets wat defender helemaal niet had gevonden!

ja het probleem zou al kunnen opgelost zijn met een spywarescan ja :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan