msn/hotmail live probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

epbkr

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Berichten
83
Mijn buurvrouw heeft op mijn computer haar hotmail geopend en sindsdien als ik via mijn msn-icoontje mijn mail wil openen krijg ik een scherm met ongeopende emails van haar. Alle mails zijn van 1 afzender en ze zijn ook allemaal oud. Ik kan de mails niet openen, niet verwijderen, niet verplaatsen etc, ik kan er helemaal niets mee. Het scherm is ook anders; het lijkt een kopie van een van haar mappen. Ik zie ook nergens een optie voor afmelden oid. Als ik www.hotmail intik, kom ik wel gewoon in mijn mailbox, maar ik wil het weer via dat icoontje kunnen openen. Zijzelf heft absoluut geen idee wat ze gedaan heeft of hoe het weer te herstellen. Iemand een idee?
 
En als u nu bij hotmail afmeld, en dan opnieuw aanmeld?



[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hotmail afmelden en dan inloggen met je eigen naam en andere even Ccleaner je pc schoon laten maken
 
Er staat in dat scherm (waar ik niet uit kom) geen enkele optie om me af te melden. Vroeger, in xp, was er een optie om de pc naar een datum in het verleden terug te zetten, zou het daarmee verholpen kunnen worden, en weet iemand hoe die optie in vista te vinden?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan