Adobe Flash Player

Status
Niet open voor verdere reacties.

alex van de bee

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2008
Berichten
12
wie kan me ff helpen? bij dumpert.nl en andere sites heb ik adobe flash player nodig, nu staat er: Om dit filmpje te zien heb je Adobe Flash Player nodig. nu klik ik op de link, download/installeer ik flash player, restart de pc, maar hij blijft het aangeven. wie kan me hierbij helpen
 
Kijk eens in "configuratiescherm -> software" of de player daar 2 keer staat. In dat geval beide verwijderen en opnieuw installeren

Ron
 
Kijk eens in "configuratiescherm -> software" of de player daar 2 keer staat. In dat geval beide verwijderen en opnieuw installeren

Ron


gedaan, dit werkt! allereerst hiervoor bedankt, maar nu hebben we op onze pc meerdere gebruikers, en nu werkt het alleen bij de gebruikers waarop ik het installeer..dus ik heb het geinstalleerd bij het profiel van mn vader. nu krijg ik dezelfde melding te zien, dat ik flash player moet installeren, doe ik dat lukt het bij mijn profiel niet...dus kortom..het werkt dan niet bij alle profielen..hoe kan ik dat oplossen?
 
Hier moet ik afhaken. Ik heb nooit meegemaakt dat de flashplayer gebruikersafhankelijk is. Altijd gedacht, en nooit anders meegemaakt, dat dit voor alle gebruikers geinstalleerd wordt.

Iemand anders een idee?

Ron
 
Hier moet ik afhaken. Ik heb nooit meegemaakt dat de flashplayer gebruikersafhankelijk is. Altijd gedacht, en nooit anders meegemaakt, dat dit voor alle gebruikers geinstalleerd wordt.

Iemand anders een idee?

Ron

vind het ook erg vreemd:

heb het volgende precies gedaan:
(het probleem was, dat op de profiel van mn vader flash player het niet deed, en op de andere profielen wel)
het advies van ron opgevolgd:
config.scherm>flash player verwijder> flash player opnieuw geinstalleerd op het profiel van mn vader> flash player werkt op het profiel van mn vader> naar mn eigen profiel gegaan> flash player staat onder config.scherm wel geinstalleerd, maar hij werkt niet:confused:
 
Heeft mss toch iets met rechten van de diverse gebruikers te maken? Wie heeft het administrator account? Op dit account kan het beste geinstalleerd worden.
- Er is maar 1 config scherm, niet verschillende per gebruiker.
- Als er 2 verschillende browsers worden gebruikt, bijv. Firefox en IE, kunnen hierdoor ook problemen ontstaan.
 
Heeft mss toch iets met rechten van de diverse gebruikers te maken? Wie heeft het administrator account? Op dit account kan het beste geinstalleerd worden.
- Er is maar 1 config scherm, niet verschillende per gebruiker.
- Als er 2 verschillende browsers worden gebruikt, bijv. Firefox en IE, kunnen hierdoor ook problemen ontstaan.


we zijn allemaal "beheerder van deze computer" dus niet één iemand die admin is. daarnaast gebruiken we allemaal IE, en ik zelden Firefox...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan