Kan geen liedjes zetten op men Philips PSS110.

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrStone

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2007
Berichten
26
Hey,

Ik heb zonet een Philips PSS110 mp3/speakers gekocht, ik weet dat dit een oud ding is maar heb hem nieuw kunnen kopen voor een zeer laag bedrag.

Nu wil ik dit voornamelijk gebruiken als speakers voor men mp3 speler, maar aangezien er 256 Mb plaats is om zelf liedjes op te zetten wil ik dit natuurlijk ook gebruiken (dan heb ik ook muziek als ik men mp3 speler niet wil meesleuren, want dit is een creative zen vision M (vrij groot apparaat dus).)

Nu kan je er enkel muziek opzetten via musicmatch jukebox, maar dat programma wil de de PSS110 niet accepteren. Zijn er andere programma's waarmee ik alsnog mp3s kan overdragen aan men PSS110?
 
Hierhttp://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?scy=NL&slg=NLD&cat=MP3_PLAYERS_CA&sct=SHOQBOX_SU&grp=PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR&ctn=PSS110/00&mid=Link_FAQs&session=20080627075751_86.91.162.50&hlt=Link_FAQs kan je al meestal veel oplossingen vinden alhoewel ik het wel ontzettend irritant vind hoe Philips mp3 spelers het overzetten van liedjes wel ontzettend moeilijk maakt

Ik heb zoals op de site staat mijn muziekbibliotheek geladen en hij nam de mp3 opeens wel aan, ik ben dus momenteel bezig met de overdracht.

Sorry voor de vraag (die ik eigenlijk zelf mits wat moeite had kunnen oplossen).

En bedankt natuurlijk.

Mvg Stijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan