Ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

TomTom1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 apr 2008
Berichten
1.712
Hallo, Wie weet toevallig een mooie ondertiteling bij een film? Bijvoorbeeld wat ze bij film1 gebruiken?

Alvast Bedankt

mvg
 
wat heeft dit met programmeren te maken??
en verduidelijk je vraag......
je wilt een lettertype hebben of wat wil je.....film1 zegt mij niks.
 
Ik snap niet echt wat je bedoelt?
Ik weet ongeveer 100.00 mooie ondertitels, net zoveel als dat je zelf zou willen.
Type / grootte / kleur / positie van de ondertiteling bepaal je zelf in het programma waarmee je de subs gaat voegen met de film.
 
sorry ik wist niet echt waar ik het kon plaatsen.

Zegmaar om onder een film te stoppen. Wat is nou een goede ondertitel (formaat / lettertype / grootte) die ze vaak bij films gebruiken zegmaar?

mvg
 
Echter, het gebruikte lettertype is heel erg persoonlijk. Het e.e.a. is ook afhankelijk van de afstand tot de t.v. en / of de "ogen" van de kijker. Ik brand zo links en rechts nog wel eens wat films ( ;) ) en ik heb nog niet eerder klachten gehad omtrent de hiervoor genoemde letter(grootte).

Gebruik igg geen "sierlijke" letters, dat leest echt niet op een afstand, hoe fraai die letter er ook uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Haa okj, ja ik heb gister een hele goede / mooie film gezien die ik gewoon ff moet branden
Rescue Dawn (2006). Speelt zich af in de junlge in de vietnameense oorlog enzo. Weet je trouwens nog meer van zulke films in de jungle en dan worde ze gegijzeldd? Ik ben nu End of the Spear (2005) aan het downloaden, speelt zich ook af in de jungle. Het zijn alleen 2 avi, met welk programma zou ik het best aan elkaar kunnen plakken, zodat gewoon de zelfde kwaliteit blijft?

Meestal koop ik gewoon dvd, maar deze zijn wat ouder en zo rijk ben ik ook niet echt:p

mvg
 
Laatst bewerkt:
ahh owkj, was ik ff helemaal vegeten dat met virtualdub kan:p
 
Verplaatst Overige Programeertalen --->>> Multimedia diversen
 
ConvertXtoDVD3 vind ik een goed programma, mijn ps2 die niet omgebouwd is kan hem zelfs lezen.. :)
 
Haha ok ik gebruik hem zelf ook, dit is eerste keer dat ik versie 3 doe, meestal deed ik het met de oudere versie van VSO want die werkte chiller dan de nieuwere versies. De reden waarom ik nu versie 3 gebruik is om er nu nederlandse taal bij zit.

HUHHH?? kan je ps2 lezen gedownloade spellen?? ik heb ook ps2 dus ik zou ook kunnen doen? Wat voor cd heb ik nodig
 
Laatst bewerkt:
De PS2 kan zonder ombouw gebrande DVD lezen, geen games.
 
dvd weet ik wel dat die kan afspele maar ik dacht fftjes dat die ook games kon afspelen toen die gozer dat zei:p

maarja ik ga het wel ff proberen, ben nu ff ps2 game branden met nero. Als je niet probeerd weet je niet (hij zal wel inderdaad niet gaan werken maarja:p)

mvg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan