film van pc naar camera

Status
Niet open voor verdere reacties.

kvbmaster

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2007
Berichten
370
ik ga binnenkort op vakantie en heb een digitale filmcamera en ik wou daar een film opzetten van 1 gb dat wat te kijken heb maar ik heb net die film erop gezet maar hij kan hem niet vinden ik heb ook zoon mediaconverter op de cd staan die erbij hoort en die verander de film in een .asp bestand en dan kan die hem niet weergeven dan krijg ik bestand fout op de camera ik heb zelf ook een filmpje gemaakt met de camera en dat vergelijk met die film die ik erop wil hebben het is allebij een .avi of zou het liggen aan de snelheden van de filmpjes?
het kaartje wat ik in de camera heb is groot genoeg die is 2 gb:p

wie kan mij helpen

greetz,
kvbmaster
 
deze ene zin begrijp ik niet.
probeer eens punten en komma's te gebruiken.

hoe heb je de film op het kaartje gezet?
 
ja ik typ meestal alles achter elkaar aan.
ik had een kabeltje + cd bij de camera zitten de cd had ik geïnstalleerd en ik had de camera aangesloten en toen had ik de film ernaartoe gesleept en ging die de film kopiëren.
en welke zin begrijp je niet dan leg die ik nog wel even uit:)

greetz,
kvbmaster
 
nou ik heb die ene zin drie keer moeten lezen voordat ik het begreep.
Als je van je camrecorder naar de computer gaat kopiëren welke extensie krijg je dan.
En als je de film van de computer naar de camrecorder gaat slepen welke extensie is het dan.
Zoals jij het doet met slepen gaat niet werken.
Je moet wel dezelfde extensie gebruiken als jou camrecorder kan lezen.
 
wat bedoel met extensie?:p
wat voor soort het word?
ik heb nog even verder gekeken in die mediaconventor en ik zag dat ik ook kon kiezen uit: MJPEG AVI.
dus dat probeer ik nu even want dan word de resolutie ook netzogroot als dat van een filmpje die ik op de camera heb gemaakt.
dus dat wacht ik nog even af dat zal nog zoon 20 minuutjes duren.

greetz,
kvbmaster
 
als ik hem naar zoon andere avi doe dan word die 8 en half gb dus dat past nooit op dat sd kaartje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan