Stem weghalen van een plaat.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rene2108

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Berichten
26
Hallo Mensen,

Ik heb een liedje gevonden waar ik de stemmen uit wil halen en dan de instrumentale versie over houd weet iemand zo programma evoor.

Alvast bedankt.
 
Ik heb met nero 8 geprobeerd maar die heeft geen functie voor karaoke welke versie heb ik dan ervoor nodig van nero
 
Ik geloof je wel maar bij audio onder nero staat er niks van karaoke functie
 
Kies voor het maken van een Audio CD,
selecteer een aantal MP3's en sleep ze naar het linker deelvenster.
Selecteer ale MP3'tjes en dan.....................
Bewerken -> Eigenschappen - Filters en dan:
YES, Karaoke.
 
Dat heb ik gedaan de functie van karaoke is zichtbaar maar het wertk niet hij wil niks doen
 
puppie daar had ik op gekeken maar ik het wel gevonden alleen wil hij de stemmen niet eruit halen
 
Om te proberen kun je ook een plugin voor Winamp gebruiken.
Als dit het gewenste effect geeft kun je vervolgens met b.v. Audacity of Totalrecorder de sample weer opnemen.
Wel wat omslachtig, maar als nero bij jou toch niet werkt of je er niet tevreden over bent.
Als je de stemmen weghaald, haal je automatisch ook iets weg van de rest van de muziek, de kwaliteit gaat dus wat achteruit.
Heb je al gekeken voor de karaoke versie van het nummer of de orkestband?
 
Van die plaat is geen karaoke versie van heb ik al nagekeken.
maar dat de kwaliteit achter uit gaat heb ik gemerkt maar de stem blijven er toch nog in zitten en winamp heb ik niet.
Ik denk dat het in een muziek studio laat doen.
 
over welk lied praten we eigenlijk ?
 
Als je misschien de titel van het lied eens zou kunnen opgeven, misschien heb ik hier wel een karaokeversie van.

(juist te laat zie ik)
 
Ik heb hier wel een versie van de straatzangers in mid formaat maar ik kan dit wel omzetten in mp3 als je dat wil.
 
als dat de zelfde versie als die wat ik zoek en instrumentaal is dan wil ik die graag hebben want dat liedje is voor een bruiloft
 
hebt ge dat graag in mp3 formaat of in mid formaat. Hoeveel strofen wilt ge 1, 2 of 3? ik kan dat dan voor u omzetten. Stuur anders maar eens een PB met eventueel je mailadres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan