nos journaal downloaden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

VolgensBartjes

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2004
Berichten
211
hoi,
hier op de camping heb ik wifi, en wilde net het journaal kijken, maar de verbinding is te langzaam waardoor hij om de paar minuuten stopt en moet bufferen. ik kan windowsmediaplayer op pauze zetten zodattie kan bufferen, maar als ik dat te lang laat staan, en play druk, gaatie opnieuw bufferen, hij is dan dus om te een of andere vage reden op stop gezet na een tijdje.
nu zoek ik een manier om het laatste journaal te downloaden, wie weert waar dat kan? ik kan het nergens bij de nos wat vinden, mag ook een andere site zijn.
alvast bedankt, dan kunnen we de komende 2 weken eenbeetje op de hoogte blijven hier.
Bart
 
Die 2e link had ik idd ook al, dat is echter ook alleen een stream, geen opslaanbaar bestand. Dan heb je idd een stream progje nodig, daar dacht ik ook al aan. Ik dacht alleen, misschien weet iemand hier een site waar je het gewoon kan downloaden ofzo, zonder wéér een xtra progje te hoeven installeren, maargoed. Misschien dat iemand alsnog een site weet en anders moek idd stream progje. Zal vanavond is ff kijken. tis nú nog lekker weer, k ga weer naar t zwembad :p
Bart
 
Alhoewel het natuurlijk op allerlei manieren mogelijk is om streams te downloaden is het niet toegestaan.

Voorwaarden NOS zei:
Overneming, inframing, herpublicatie, bewerking of toevoeging zijn niet toegestaan. Eveneens is het niet toegestaan technische beveiligingen te omzeilen of te verwijderen, of dit voor anderen mogelijk te make

Daarom slotje.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan