filmfragmenten verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

majan

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2006
Berichten
37
Hallo,
Met gebruik van Lime Wire zijn er incomplete filmfragmenten opgeslagen in de map:'Incomplete'
Ik kan deze filmfragementen gewoon verwijderen. Maar ga ik daarna zoeken op de pc dan vind ik ze weer terug. Wil ik ze dan verwijderen dan krijg ik de mededeling:

Kan dit item niet vinden
Dit item bevindt zich niet langer in C:Users\majan\Documents\LimeWire\Incomplete. Controleer de locatie en probeer het opnieuw.

Ik gebruik Windows Vista

Groet
Majan
 
Probleem heb ik ook. Heeft te maken met de rechten die je instelt in vista... maar zelfs als je die goed instelt ben je nog niet de baas en mag je je eigen bestanden soms nog niet verwijderen. Worstel ook vaak met dat probleem. (ook al topic voor geopend op dit forum maar niemand kan me blijkbaar helpen).

Het enige wat ik kan zeggen is: afwachten, als je vaak genoeg probeert zijn ze soms ineens weg als je heropstart (bij mij toch), ik heb het voordeel dat ik met een dualboot met xp werk dus dat ik ook eens kan afwachten tot ik in xp aan de gang ben en ze daar verwijder...
 
filmfragmenten

Dank voor de informatie..
Zal een en ander gaan proberen.
Groet
Majan
 
filmbestanden verwijderen

Lukt dus op geen enkele manier
 
Staan deze fragmenten of de film die er bij hoort soms nog in je downloadlijst om binnen te halen? In dat geval zal hij ze steeds opnieuw aanmaken.
dan moet je die dl ook even verwijderen uit de lijst.

Anders weet ik het ook niet.

suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan