BSOD bij uitschakelen bluethooth adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

mexxtor

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2008
Berichten
75
Beste mensen, ik zit nu voorzichtig achter mijn laptop te typen zodat ik niet de bluethoot knop indruk. Want als ik de bluethooth adapter uitzet met de bluethoothknop van mijn acer aspire 5920g verschijnt er een BSOD met de volgende inhoud:

DSC05266.jpg


Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen, Max
 
Hit 1 op google zoeken: "BSOD btwavdt.sys" :p

kijk hier eens. Kan een oplossing zijn, is wel in het engels.

DENK WEL AAN BACKUPS VAN DE FILES DIE JE VERVANGT ALS JE DIT DOET!
 
als het nog niet is opgelost door de tip van neikftc, dan zou ik eens op de site van acer gaan en de laatste bluetooth driver downloaden voor jouw laptop :thumb:
 
Offtopic:

....van neikftc, da....

Ja..

Ontopic:

Inderdaad, de drivers op de site van acer kunnen ook wel helpen, helemaal niet zo snel aan gedacht ;) Wees ook niet bang om contact met acer zelf op te nemen, ik heb dit ook gedaan toen ik een probleem had met mijn notebook, en ze reageerden verbazend snel: 's avonds 11 uur gestuurd, 's ochtends rond 10 uur antwoord.
 
Laatste bluethooth drivers al gedownload op de site van broadcom (broadcom.com).

1e keer update poging BSOD bij voorbereiding insallatie
2e keer update poging BSOD tijdens installatie
3e keer update poging een bericht dat ik de laatste versie al had, blijkbaar was de 2e poging nog wel afgerond:thumb:
 
Hit 1 op google zoeken: "BSOD btwavdt.sys" :p

kijk hier eens. Kan een oplossing zijn, is wel in het engels.

DENK WEL AAN BACKUPS VAN DE FILES DIE JE VERVANGT ALS JE DIT DOET!

Geen van die oplossingen heeft geholpen, toch bedankt
 
dan zou ik toch echt even contact opnemen met Acer. Ik had last van een BSOD dat met USB te maken had, bleek een draadje van de ingebouwde webcam los te zitten.
 
Laatste bluethooth drivers al gedownload op de site van broadcom (broadcom.com).

1e keer update poging BSOD bij voorbereiding insallatie
2e keer update poging BSOD tijdens installatie
3e keer update poging een bericht dat ik de laatste versie al had, blijkbaar was de 2e poging nog wel afgerond:thumb:

wanneer je een bsod krijgt bij het installeren van die drivers zou ik toch ook echt wel eens met acer bellen of een mailtje sturen...

heeft je bluetooth dan eigenlijk ooit wel gewerkt?
ik vrees dat als je het opgelost wilt hebben dat je dan je laptop zal moeten opsturen naar acer :confused:
 
Ja mijn bluetooth heeft gewerkt, maar iets met acer doen hoeft niet meer.
Het is weg:thumb:. Ik heb bij apparaatbeheer bij alles waar de naam bluetooth inzat, de nieuwste drivers geinstalleerd, daarna opnieuw opgestart. En toen ik later met de bluetooth knop even snel de pc uit wou zetten:rolleyes:, werkte dat niet meer:p. Toch bedankt voor jullie hulp.

Max
 
ik snap echt niet hoe het opgelost geraakt is :confused:

je hebt de drivers opnieuw geinstalleerd en nu is dat wel gelukt...
dan zet je met de bluetoothknop de laptop uit???
en dan werkte dan niet meer??????
 
ik snap echt niet hoe het opgelost geraakt is :confused:

je hebt de drivers opnieuw geinstalleerd en nu is dat wel gelukt...
dan zet je met de bluetoothknop de laptop uit???
en dan werkte dan niet meer??????

Ja bij apparaatbeheer heb ik alle laatste drivers van de dingen met het woord 'bluetooth' erin gedownload. Toen kon ik weer gewoon alles met mn bluetooth doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan