Packard Bell Eclipse

Status
Niet open voor verdere reacties.

NiHaL

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
45
Hallo,

Ik heb de Packard Bell Eclipse gekocht...in t begin deed ie t prima maar na verloop van tijd begon ie " vreemd" te doen..hij valt telkens uit en soms krijg ik hem dan niet meer aan...heb er nog garantie op staan dus heb hem gestuurd voor reparatie maar volgens hun was er niks mis mee...het is zo irritant...soms moet ike cht een kwartier wachten voor ie weer aangaat...en als ik dan geluk heb kan ik een paar nummers afluisteren...

ik wil dat ding terugsturen,desnoods geven ze me de helft van mn geld terug...maar dat werd niet geaccepteerd..:D

wat moet ik nou doen?ik overweeg een nieuwe mp3 te kopen maar dat vind ik ook weer zonde van mn geld....enige wat ik ermee wil doen is muziek afluisteren en opnemen...
 
Je moet me er niet op vast pinnen, maar ik heb van een medewerker van de PB helpdesk gehoord dat als je een apparaat 3x binnen 3 maand terugstuurd met hetzelfde euvel dat men dan bereid is om een nieuwe te leveren.

Nogmaals, 100% zeker ben ik er niet van. Misschien dat er op HelpMij een helpdeskmedewerker rondhangt die hier antwoord op kan geven?
 
Je moet eens zoeken. Misschien bestaat er voor jou ook een dienst (ik ken zo'n dienst maar ondersteund geen pb) die toestellen in garantie gratis repareert.

Maar dan moet je wel 100% zeker zijn van je stuk! Want als ze inderdaad niets kunnen vinden of hetgene wat stuk is valt niet onder de garantievoorwaarden moet je de reparatie betalen of de administratieve kosten en verzendkosten...
 
Heb geprobeerd fırmware erop te zetten maar tis niet gelukt!!! de helpdeskmedewerkers hebben me uitgelegd hoe en waar ik het kon downloaden, das gelukt en verder lukte het niet,mocht hem toen opsturen zij zoudn dat erop zetten en vervolgens kreeg ik hem terug met de melding dat er niets mis mee is....maar het probleeem blijft t zelfde...hij valt telkens uit.... heb al inmiddels een ander gekocht (kan gewoon nie zonder muziek) maar wil wel dat die pb gemaakt wordt....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan