Goede site voor ondertiteling

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnens

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2007
Berichten
713
Hallo,

Een paar maanden geleden heb ik een ondertiteling gedownload van een site met in de naam ondertitel en.com Ik weet dat je op die site een voorbeeld van je ondertiteling kan bekijken zodat je ziet bij hoeveel seconden de ondertiteling begint en daarna de eerste 5 regels

Weet iemand welke site k bedoel? heb heel internet al af gezocht maar kan hem niet vinden:confused:
 
ik weet niet of het hem is, maar ik gebruik vaak ......


link verwijderd
mijn excuses, ken de huisregels niet uit mijn hoofd namelijk
 
Laatst bewerkt:
ja hier heb je wel een voorbeeld, maar deze bedoel k niet, en de ondertitel die ik zoek staat er niet op:(
 
En dat mag dus niet, lees de huisregels er even op na !!
Haal hem even weg als je wil dan hoeft de mod het niet te doen !

Uit de huisregels:

Ook het vragen naar cd en dvd hoesjes is op helpmij niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. de copyright rechten. Het plaatsen van links naar dit materiaal is dus ook niet toegestaan

Je mag er dus ook niet naar vragen !



Mod ingelicht
 
Laatst bewerkt:
kzou wel willen maar heb geen idee hoe dat moet
 
kzou wel willen maar heb geen idee hoe dat moet

Jij kan ook niks doen behalve niet meer verder te gaan met je vraag en Dalimens zou zijn link weg moeten halen anders doet de mod van deze sectie dat wel.
 
Waarom zou je vooraf een preview willen hebben, die bestanden zijn zo klein dat je die binnen een mum van tijd binnen hebt en kan controleren met bv kladblok.

In 9 van de 10 gevallen moet je die subs ahteraf alsnog synchroniseren.
 
In 9 van de 10 gevallen moet je die subs ahteraf alsnog synchroniseren.


Niet als je vanaf het begin de goeie sub hebt hoor;)
Bij mij is het omgekeerd, 9 van de 10 moet ik niet synchroniseren...:p
 
Ik maak mij toch een bedenking in verband met deze huisregel:

Er bestaat genoeg videomateriaal (films, docu's,...) waarop geen copyright (meer) van toepassing is.

Aan de andere kant maak ik mij ook geen illusies dat arnens een ondertiteling zou zoeken voor videomateriaal waarop geen copyright (meer) van toepassing is doch deze huisregel lijkt mij toch het kind met het badwater weg te gooien.

Maar huisregels zijn natuurlijk huisregels en arnens zal ondertussen wel al elders het antwoord op zijn vraag hebben gevonden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan