ISO bestand branden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khorramshahrs

Gebruiker
Lid geworden
11 sep 2006
Berichten
29
Ik heb een film gedownload als een .iso bestand maar weet niet hoe ik dat op dvd moet zetten met nero8
Heb al verschillende uitleggen gevonden maar nergens voor hoe ik het moet doen met nero 8 want blijkbaar is dat toch verschillend. Kan er mij iemand een duidelijke uitleg geven?
 
Hallo,

Ik ken nero 8 niet maar ik denk dat je een data-schijf moet branden. Daar zet je de .ISO op en dan moet het als het goed is werken! :thumb:
 
als ik het bestand gewoon op schijf zet zoals je met foto's doet, speelt hij niet af.
 
Open Nero, sluit de Popup, kies bovenin het tabje "Recorder" en kies uit het pulldownmenuutje "Image branden".
 
Je moet het bestand uitpakken op schijf, gewoon als bestand branden werkt inderdaad niet. Het makkelijkste is denk ik via nero startsmart kiest voor image branden naar schijf...

(dat is in nero 6 tenminste zo, maar in nero 8 zal het vast hetzelfde zijn...)
 
Je moet het bestand uitpakken op schijf, gewoon als bestand branden werkt inderdaad niet. Het makkelijkste is denk ik via nero startsmart kiest voor image branden naar schijf...

(dat is in nero 6 tenminste zo, maar in nero 8 zal het vast hetzelfde zijn...)

Volgens mij mis je de tekst in het bericht direct boven dat van jou....................... (14.29)
 
Volgens mij mis je de tekst in het bericht direct boven dat van jou....................... (14.29)


Dan was ik waarschijnlijk op datzelfde moment een bericht aan het tikken... Meeste nieuwe forums waarschuwen daarvoor:p dus let ik er zo niet meer op...
 
ik ben nu nog niet veel wijzer geworden hoor
welk onderdeel van nero moet ik dan open doen? ik heb nl 11 verschillende onderdelen
NeroBackitup, NeroHome, NeroMediahome, NeroPhotoshop, NeroPhotoshopViewer, NeroRecode, NeroShowTime, NeroSoundTrax, NeroStartsmart, NeroVision en NeroWaveeditor


Bij NeroStartsmart vind ik het ook niet, krijgk eigenlijk hoofdzakelijk links naar de onderdelen die apart op de pc ook staan.
 
Als ik nerohome, nerovision, nerosmartstart of whatever had bedoeld, had ik dat wel geschreven. Als ik Nero schrijf, bedoel ik ook Nero (Nero.exe)
 
als ik de computer afzoek naar nero is dit het enige dat ik krijg en daar staat geen nero tussen
nerozoeken.jpg


mss zie jij dan beter dan ik
 
Ik kan ook niet geloven dat het niet op je pc staat als je een standaardneroinstallatie hebt uitgevoerd.

Maar open nero startsmart... Dat is een soort startcentrum dat automatisch het goede programma opent bij het uitvoeren van een taak...
 
Zorg dan dat je het scherm voor je neus krijgt dat je in screenshot 4 ziet -> Klik. Verder zoals ik in mijn eerste bericht schreef!
 
Wat zit er in de map nero 8?

alle nero onderdelen die ik in een vorig bericht al gepost heb, nero manuals en nero toolkit

nero manuals met links naar de website maar daar kun je niet zoeken
nero toolkit met onderdelen neroscout en nero control center
 
Verkenner, extra, mapopties, weergave en dan : "Verborgen bestanden en mappen weergeven" en "Extensies voor bekende bestandstypen verbergen", zorg dat deze items zichtbaar worden. Je ziet dan iig bestandsextensies.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan