muziek rippen van .IMG dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Broodje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Berichten
4
Hallo allemaal

Ik heb een dvd gedownload waarvan ik de titelsong echt zwaar relax vind :)
het probleem is alleen dat ik die nergens kan downloaden!
mijn vraag is dus: weet iemand software waarmee ik de titelsong van deze (.IMG) dvd kan rippen en omzetten naar een enkel MP3 bestand? ik heb een aantal programma's geprobeerd (DVD audio ripper, Free DVD MP3 ripper, en Audiograbber) zonder succes... Dus vertel me aub welk programma te gebruiken en of het uberhaupt mogelijk is!

Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt:
die track heeft geen naam, het is de muziek onder het titelscherm van de dvd, heb al alle sites afgezocht met info over de film, heb de cd met filmmuziek geprobeerd, dit is zeg maar m'n laatste hoop!

ik kan met de programma's die ik al heb wel van .vob bestanden of DVD IFO bestanden de muziek rippen, maar ik heb .IMG...
 
img is image.
als je die open met een virtueel dvd station kan je deze wel rippen met een audio dvd rip,
programma.
 
ok thnx, betekent dat dat ik de dvd eerst moet branden?
 
Een virtueel DVD station maak je met een programma als Alcohol of Daemon tools. Er komt dan in 'Deze computer' een extra schijfletter bij, een virtueel station. Je opent het .img bestand in één van die programma's. Hierna kun je via 'Deze computer' bij de bestanden in het image, alsof het al gebrand is.

Gewoon branden kan ook. Dat kost alleen steeds een DVD..
 
ok hartstikke bedankt! nu moet het zeker lukken :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan