foto bestandstype veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

duin1

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
1.695
Heb eeb foto bestandstype ftft. Deze ifoto is verkleind.(300kb ongeveer)

Hoe kan ik bestandstype veranderen in JPG,PNG of tiff?

Kan ik de foto ook weer vergroten naar het origineel. Het origineel ben ik n.l. kwijt.
 
Openen in een fotoprogramma o.i.d. bijvoorbeeld Office Powerpoint en dan kiezen voor opslaan "Als".
 
Je kan de foto wel vergroten, maar de kwaliteit gaat achteruit. Het wordt niet meer hetzelfde als het origineel.
 
Je kan de foto wel vergroten, maar de kwaliteit gaat achteruit. Het wordt niet meer hetzelfde als het origineel.

Mee oneens, (alleen uit ervaring gesproken want op het gebied van fotografie ben ik leek) dat hangt m.i. sterk af van de kwaliteit van het origineel. Als dat goed was, kun je 'm probleemloos vergroten. Denk ook aan het principe van een digitale camera. Tot 3 megapixels moet je qua groter maken geen gekke dingen doen (max. A5 of zo) , boven de 4 mp kun je zelfs tot A3 formaat gaan.
 
Laatst bewerkt:
Mee oneens, (alleen uit ervaring gesproken want op het gebied van fotografie ben ik leek) dat hangt m.i. sterk af van de kwaliteit van het origineel. Als dat goed was, kun je 'm probleemloos vergroten. Denk ook aan het principe van een digitale camera. Tot 3 megapixels moet je qua groter maken geen gekke dingen doen (max. A5 of zo) , boven de 4 mp kun je zelfs tot A3 formaat gaan.

je kan een kwalitatief goede foto inderdaad groot weergeven en afdrukken maar deze foto is softwarematig verkleind to 300 kb. zo'n foto krijg je nooit meer hersteld naar een kwalitatief goede afbeelding want bij het verkleinen is informatie weggegooid.
 
weet voldoende

Ik weet voldoende.
Erg bedankt!:thumb:
 
omzetten naar andere extencie !

op internet zoeken naar het graties programma IRVANVIEUW

de foto of het plaatje hierin openen en daarna met een andere
extensie weer werschrijven

PS ook zijn er nog vele andere bewerkingen mee mogelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan