pinnacle 11+ upgrade naar pinnacle 11 ultimate

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald Baert

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
116
Hallo, ik ben nieuw geregistreerd op het forum, ik heb een vraag over smartsound binnen pinnacle 11+ en 11 ultimate in welk forum hoort dit thuis? Ik ken hier nog niet zo goed mijn weg.

Groeten,

R.B
 
De video capture sectie is waarschijnlijk het meest geschikt voor vragen over pinnacle. Naar die sectie heb ik dit topic dan ook verplaatst. :)
 
Hallo, ik ben nieuw geregistreerd op het forum, ik heb een vraag over smartsound binnen pinnacle 11+ en 11 ultimate in welk forum hoort dit thuis? Ik ken hier nog niet zo goed mijn weg.

Groeten,

R.B

Dan mijn vraag: Als ik een upgrade uitvoer van Pinnacle 11+ naar 11 ultimate (als ik er nog zou aangeraken na introduktie van Pin. 12) blijft de smartsound plug-in of smaartsound toepassing dan werken of zijn er bepaalde handelingen uit te voeren?

Bedankt,

Ronald
 
smartsound

Dan mijn vraag: Als ik een upgrade uitvoer van Pinnacle 11+ naar 11 ultimate (als ik er nog zou aangeraken na introduktie van Pin. 12) blijft de smartsound plug-in of smaartsound toepassing dan werken of zijn er bepaalde handelingen uit te voeren?

Bedankt,

Ronald

Niemand dioe het weet??
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan