Films Weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

daron

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
129
eej iedereen

ik gebruik utorrent om films te downloaden. Ik was 6 films aan het downloaden. In de mappen stond dat ze 4,11 gb of 4,35 gb(de grote die ze zijn) gebruikte op de schijf, terwijl de download nog niet klaar was. Nou is mijn laptop onverwachts uitgevallen, met bluescreen. Toen ik weer wou downloaden waren al de downloads weg. Maar in de mappen staat nog steeds dat ze helemaal binnen zijn omdat die 4,11 gb en 4,35 (de grote die ze zijn) er staan. Als ik de film nu ga branden staat er ook het aantal gb op de dvd maar hij doet het niet. En als ik hem op mijn pc afspeel dan gaat hij van het ene moment naar het andere. Weet iemand toevallig hoe ik kan weten of de films wel helemaal binnen zijn?? Of weet iemand hoe ik de downloads opnieuw kan doen maar dan wel zo dat ik het al eerder gedownloade niet overnieuw hoef te doen??

alvast bedankt.

Daron:thumb:
 
Als ze nog niet compleet waren toen je laptop uit viel, zijn ze dus nog niet klaar.

Ze zouden dan nog gewoon in de lijst van Utorent moeten staan. Tenzij je ze daar zelf al hebt verwijdert.

Als dat het geval is, de films weer opzoeken, dezelfde, en vervolgens op dezelfde lokatie downloaden. Utorrent controleerd dan wat je al binnen hebt en gaat verder waar hij gebleven was met downloaden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan