Hulp/Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Weetutnietmeer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
1
Beste Medeforummers...

Ik heb een Sony HDD met Image Mixer als software bijgeleverd. De filmpjes heb ik met de imageMixer op de pc gezet. Progamma is simpel, maar nu het volgende....Als ik de filmpjes die ik in een map heb wil bewerken, importeer ik deze naar de bewerkingsgedeelte van Image Mixer, dan maak ie van ieder stukje film een hoofdstukje (Menu) ??Bij het afspelen laat ie het desbetreffende kleine stukje zien, stopt dan en keert ie weer terug naar het menu zodat je het volgende filmpje ( hoofdstuk) zou moeten aanklikken om het volgende filmpje te kunnen afspelen, om kort te zijn deze filmpjes kan ik op geen mogelijke manier gewoon achter elkaar zetten??

Ik heb het internet afgezocht bij Pixela zelf waar de Image Mixer vandaan komt, maar daar werd ik ook niet wijzier van. Telefoonnummers die op de site vermeld staan bestaan niet? En op email wordt niet gereageerd. Service Center van Sony geprobeerd, maar die verwijzen mij weer naar Pixela??

Nu wil ik alles maar met Pinaccle gaan doen, dus Image Mixer eruit, heeft dit gevolgen voor de originele filmpjes die op mijn pc staan? Misschien een domme vraag, maar ik weet het echt niet meer en mijn camera begint aardig vol te raken en die moet ik ook nog op DVD zetten. Ik heb wel eerder met pinaccle deze filmpjes bewerkt maar eerst was er geen audio spoor, dit opgelost door de instellingen aan te passen toen liep het geluid verder door dan de Clips?? Nou toen daar weer mee aan de slag gegaan. Op de pc mooi geluid en bijbehorende filmpjes op DVD gebrand heb ik het eerste stukje geluid en toen ging het haperen???

Wat heeft er advies?? Ik weet het echt niet meer.....

Heb bijna spijt dat ik een HDD gekocht heb en geen schijfje, maar volgens de verkoper was een HDD makkelijker, nou ik heb mijn bedenkingen....

Ik hoop dat jullie een beetje uit het bovenstaande kunnen komen en mij verder op weg kunnen helpen.

Alvast hartelijk bedankt voor de moeite!!
Ik ga even naar buiten misschien dat mijn hoofd leegraak en ik ineens een idee krijg!!

Groetjes
 
Ik zou dat Imagemixer meteen vergeten. Het ondersteund (zo te zien) geen mpeg2, de standaard waarmee je camera werkt. Pinnacle doet dat wel, maar dan moet je wel een recente versie hebben, misschien in combinatie met een plugin. Andere software: Sony Vegas of Ulead Videostudio.
Of je de bestanden, die al op de hardeschijf staan, nog kunt gebruiken hangt er van af.. Wat is de naam en extensie van die bestanden, en wat is het pad (=locatie)? Dé-installeer Imagemixer nog maar niet..
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan