Irritante extensies

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gordijnman

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2008
Berichten
46
Ik heb laatst windows herinstalleerd, dat is allemaal prima gegaan. Alleen staat er nu achter de naam van elk bestand de extensie bij. Dwz. Als ik een liedje A had, heet deze nu A.mp3.
Als ik de naam wijzig, wordt mij verteld dat dit mogelijkerwijs het bestand kan beschadigen, wat natuurlijk klopt. Op de een of andere manier irriteert dit mij mateloos, is er een mogelijkheid om deze extensie te verbergen of zoiets dergelijks?
Bij voorbaat dank!

Edit: misschien is deze vraag niet helemaal op zijn plaats hier, maar ik kon zou gauw niet een betere plaats vinden om deze vraag te stellen
 
Laatst bewerkt:
extensies verberg je in verkenner:
verkenner->extra->mapopties->Weergave->Extensies voor bekende bestandstypen weergeven afvinken
 
Nu ik hier toch ben,
Ik ben de laatste tijd erg bezig met het benamen van grote hoeveelheden bestanden.
Het probleem is:
Als ik bijvoorbeeld een album A heb van artiest B, en het nummer C luister, wil ik niet dat het nummer dan A - B - C, heet maar gewoon C. Heel veel van mijn albums hebben deze benaming en ik vind het tijdverspilling om een voor een de titels te gaan veranderen.
Ken je misschien een programma dat het makkelijker maakt meerdere bestanden in een keer te benoemen?
Thanks alvast
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan