Kan geen filmbestand opslaan in WMM

Status
Niet open voor verdere reacties.

LittleKing

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jul 2008
Berichten
3
Hallo,

Ik zit met een probleem wat nu knap irritant begint te worden.ik heb nu meer dan 3 keer een filmpje gemaakt met windows movie maker, waar wel wat tijd in ging zitten, maar ik kan dit niet opslaan!! :mad:-

Ik krijg de volgende melding:

Kan de wizard Film opslaan niet voltooien
uw film is niet opgeslagen.

Windows Movie Maker kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie. Controleer op de originele bronbestanden die in de film zijn gebruik nog beschikbaarzijn, of de gekozen locatie voor opslag nogbeschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is. Probeer het vervolgens opnieuw.



Originele brondbestanden: Naar mijn wete in orde. Er is niks verwijderd of verplaatst.
Gekocze locatie: Nog steeds beschikbaar, niet verwijdert of verplaatst.
Opslagruimte: Geschatte vereiste ruimte: 25.40MB. Ruimte beschikbaar: 91.10GB


Overige info:

-Ik gebruik twee apparaten: Mijn telefoon (.mp4 bestand) en mij foto toestel (.MOV bestand)

-Geen van beide bestand typen kan ik importeren in windows movie maker. Daarom zet ik dit om naar .mpg bestand.

-Op 1 juni dit jaar heb ik filmpjes opgenomen met mijn telefoon. Dit heb ik verschillende keren opnieuw gemonteerd. Zowel op de pc, als op de laptop (filmbestanden van pc gekopieert naar laptop). Ik kon in geen van beide mogelijkheden de film opslaan.

-2 a 3 weken geleden heb ik met mijn foto toestel iets opgenomen. Dit was 1 clip, ca. 2 en halve minuut lang. Dit heb ik met een titel aan het begin, en een foto bij elkaar geplakt, en dat ging gewoon goed :confused:

-Nu ben ik opnieuw een filmpje aan het maken van in totaal 3:50 minuten lang. Hiermee ben ik gisteravond begonnen en net afgemaakt. En nu kan ik het filmbestand weer niet opslaan!!:mad:



Ik heb hier knap de pest over in en hoop dat iemand een oplossing voor dit probleem heeft.

mvg,
 
Kan me niet voorstellen dat er niemand is die iets weet.

De oplossing hoor ik graag!!
 
Kan me niet voorstellen dat er niemand is die iets weet.

De oplossing hoor ik graag!!
Mogelijk speelt dit ook:
je zegt dat je de originele bestand eerst moet omzetten (bv in wmw) zodat je in moviemaker het kan importeren.
Heb vermoeden dat je die originele bestanden naderhand de naam hebt gewijzigd of verplaatst of verwijderd.

Het lijkt of moviemaker die originele bestanden (mpg4, mov) behandelt als bronbestanden.
(je zult wel kennen dat als je bv een wmw-bestand hebt die je in moviemaker bewerkt, je die wmw-bestand niet moet verplaatsen, hernoemen of verwijderen, dan zie je in storyboard van moviemaker die rode kruisjes).

Schema:
mpg4/mov enz -->omzetting in (bv) wmw --->bewerken in moviemaker.
Moviemaker behandelt mpg4/mov enz hetzelfde als wmw-bestanden.

Je kan het ook testen.
doe een korte filmpje opnemen met je mobiel. Doe het omzetten in wmw, Daarna opgenomen mobielfilmpje verplaatsen/ea (of: als je wmw-versie in moviemaker hebt geimporteerd dat doen, moment die wijzigingen doen kan voor of na importeren wmw-versie liggen). Daarna de wmw-versie in moviemaker bewerken en opslaan. Als het niet lukt, dan weet je dat je mpg4/mov-bestanden als bronbestanden moet behandelen tot je moviemaker-project hebt opgeslagen.

Doe ons laten weten of dit je geholpen heeft.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan