Adobe Premiere 4.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Berichten
2.021
Probeer nog steeds een film te monteren via Adobe Premiere 4.0 (Engelse Versie), maar het lukt me maar niet om de vier files bij elkaar te krijgen. VTS 01 VTS 02 VTS 03 VTS 04. Wat doe ik in hemelsnaam fout of wie heeft een goede ned. handleiding voor deze versie.:confused:
 
Het zijn .vob bestanden, die van 1 (commerciele) DVD komen? Het kan zijn dat daar een beveiliging op zit. Haal de DVD-bestanden in dat geval eerst door het gratis prog. DVDshrink, en probeer het opnieuw. Maar ik weet niet of Elements wel DVD / VOB bestanden kan importeren.. Je zou (van een kopie) de .vob extensie kunnen veranderen in .mpg ,Zien of dat werkt. Voor meer info over Elements:
http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/forums/36/1/Adobe_Premiere_ELEMENTS
DVDshrink:
http://www.dvdshrink2008.org/nl/
 
Handleiding

Ik ben wel in het bezit van de complete handleiding van Adobe Premiere 4.0 LE, maar die is in het Engels en bestaat uit 182 pagina's. Door het overzetten van dit programma op een andere harde schijf werkt het bij mij niet meer (floept na titelblad meteen weg!). Opnieuw installeren gaat niet want ik ben de betreffende CD kwijt. Wat nu?
 
Als je een geinstalleerd programma over zet naar een andere schijf, dan werkt het daarna niet meer. Dat is logisch, maar had je vast wat eerder willen weten.. Misschien kun je nog terug met Systeem Herstel naar een datum van voor die verplaatsing. Anders zul je echt opnieuw moeten installeren.

Maak voortaan even een eigen onderwerp aan, dat houdt het overzichtelijk..
 
Handleiding Adobe Premiere 4.0 vs programma CD

Bedankt voor uw suggestie. Ik heb juist door een schijfcrash geen werkende Adobe Premiere 4.0 meer en kan dus niet met systeemherstel werken. Maar wellicht kan ik door het ruilen van (een kopie van) mijn handleiding aan een (kopie van) de CD met de programmatuur komen, zodat beide partijen gelukkig zijn. (Ik heb nog wel mijn serienummers en zo ...) Vandaar bij dit item.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan