PSP kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

FreeStyleD

Gebruiker
Lid geworden
12 jun 2008
Berichten
71
Hallo,

Ik heb een vraagje over mijn psp:
Ik had het geheugenkaartje even uit me psp gehaald om er wat muziek op te zetten, maar nu wil mijn kaartje niet meer in mijn psp..

Heeft iemand dit eerder gehad?
of weet iemand hoe je dit moet oplossen?
ik hoop snel op antwoord want we gaan binnenkort op vakantie en dan wil ik er toch wel op kunnen spelen.

Alvast bedankt!
 
Lijkt me sterk dat tie er niet meer in past. Heb je vanaf alle kanten geprobeerd em erin te duwen? Probeer anders een stukje papier uit te knippen even groot als je memorykaartje en stop die er vervolgens in, zo kan je controleren of er wel diepte genoeg ruimte is, zo niet, dat is er iets kapot in je psp. Kan hij er wel helemaal in, dan ligt het aan je memorykaartje qua diktie en vorm.

Het is raar, maar dit helpt misschien: koop een kaartje in de winkel van 265 mb bijvoorbeeld (die zijn 9 euro) voor je psp. Kijk of die erin past. Als die wel past ligt het aan je kaartje, en als ie OOK niet past is je psp stuk, --> Opsturen maar.

Gr, MaartenDW:thumb:
 
Misschien een rare opmeerking van mijn kant, maar je krijgt het kaartje er inderdaad niet in als je deze verkeerd om houdt.

Het kaartje moet met de tekst naar de achterkant van de psp en met de koperen balkjes naar het beeldscherm.

Heb het ook wel eens gehad dat ik het verkeerd om probeerde nameljik.
 
nou voorheen ging hij er altijd in dus, en ik heb die psp al een jaar of 2/3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan