Counter Strike 1.6 Probleem bij joinen van de server!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lance1989

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 jul 2008
Berichten
1
Hallo,

Ik speelde Counter Strike 1.6 een paar maanden geleden zonder problemen.
nu blokkeert CS als ik een server wil joinen: hij geeft geen foutmelding maar hij stopt na + - 4 Vakjes. Ik heb al een aantal keren geprobbeert om STEAM en COUNTER STRIKE zelf opnieuw te installeren en op te starten maar het gaat nog steeds niet. Na wat googelen heb ik gelezen op forums dat het mogelijk werkt als je dit "ClientRegistry.blob" verwijdert.
Dit heb ik gedaan en dit werkt ook niet.Ik heb ook al mijn beveiliging van de pc uitgeschakelt maar dit zonder succes.


Kan iemand mij hierbij helpen?!


Alvast bedankt :thumb:

Groetjes Lance :)
 
Laatst bewerkt:
ik heb echt geen idee, maar mischien kan het zo zijn dat je poorten open moet doen, want namelijk bij veel online games moet je poorten open zijn.

welke router heb je, dan leg ik het wel ff uit hoe je open moet doen

mvg
 
ik heb gelijk juist hetzelfde probleem. Ik heb een hele tijd zonder problemen counter strike 1.6 kunnen spelen en nu in een keer niet meer :s. Heb ik ook al alles geprobeerd.
 
als launce even wilt zeggen wat de oplossing was:p

maar he anders maak je tog een nieuwe vraag aan? Dan kopieer je de tekst van het probleem uit dit topic naar jou vraag

mvg
 
he pretzel ik heb dit gevonden op het internet?

mischien kan je dat ff doen

I got that error before. To solve the problem, go to your steam directory and delete the following 2 files:

AppUpdateStats.blob
ClientRegistry.blob

Then restart steam
 
***** he

Jaja ik ken het je hebt zin om er eens lekker op los te knallen en dan kan je niet spelen. Gisteren postte ik dezelfde vraag. Na formateren van pc steam opnieuw geinstalleerd en kreeg hele tijd foutmelding dat de game( css) niet beschikbaar is en dat ik het later maar eens opnieuw moest proberen, ik kon het dus niet downloaden van de servers. Alles van steamforum geprobeerd en dat lukte niet.
Dan deze tip geprobeerd en met meer succes... Momenteel is counter strike source bij mij voor 97 % gedownloaded... Heeft er wel enkele uren over gedaan :confused:.... oh ondertussen 98% kijk s aan....

Took me a while to work this one out too, read far too much stuff on the steam site saying delete this delete that, its all a load of rubbish.

1) Right click your available games -> properties, and turn off update automatically. All of them.

2) Exit and Log out of steam and restart your computer.

3) Start Steam then in the games menu just double click on HLife to update it, when play game appears, play it, update the server list then once you have a list of servers log out of steam again.

4) Restart your computer.

5) Once it is booted up again start Steam and double click CS, then you can play.

It sounds long winded but it works, I had this problem with the early Steam versions. YOU DO NOT NEED TO DELETE ANYTHING.

BRON http://forums.jolt.co.uk/archive/index.php/t-273779.html thanx to Knuts
 
Merci voor de hulp maar het haalt niets uit, als ik dan steam heropstart begint hij opnieuw te updaten en staan die 2 files er automatisch terug. Toch merci om uwen tijd in te steken.

mvg



he pretzel ik heb dit gevonden op het internet?

mischien kan je dat ff doen

I got that error before. To solve the problem, go to your steam directory and delete the following 2 files:

AppUpdateStats.blob
ClientRegistry.blob

Then restart steam
 
oke jammer

Probeer de tip op te volgen van A7X

mvg
 
Volgens mij is dat ook het probleem niet want games zoals day of defeat en half life werken dan wel :s online

mvg
ik heb echt geen idee, maar mischien kan het zo zijn dat je poorten open moet doen, want namelijk bij veel online games moet je poorten open zijn.

welke router heb je, dan leg ik het wel ff uit hoe je open moet doen

mvg
 
Jaja ik ken het je hebt zin om er eens lekker op los te knallen en dan kan je niet spelen. Gisteren postte ik dezelfde vraag. Na formateren van pc steam opnieuw geinstalleerd en kreeg hele tijd foutmelding dat de game( css) niet beschikbaar is en dat ik het later maar eens opnieuw moest proberen, ik kon het dus niet downloaden van de servers. Alles van steamforum geprobeerd en dat lukte niet.
Dan deze tip geprobeerd en met meer succes... Momenteel is counter strike source bij mij voor 97 % gedownloaded... Heeft er wel enkele uren over gedaan :confused:.... oh ondertussen 98% kijk s aan....

Took me a while to work this one out too, read far too much stuff on the steam site saying delete this delete that, its all a load of rubbish.

1) Right click your available games -> properties, and turn off update automatically. All of them.

2) Exit and Log out of steam and restart your computer.

3) Start Steam then in the games menu just double click on HLife to update it, when play game appears, play it, update the server list then once you have a list of servers log out of steam again.

4) Restart your computer.

5) Once it is booted up again start Steam and double click CS, then you can play.

It sounds long winded but it works, I had this problem with the early Steam versions. YOU DO NOT NEED TO DELETE ANYTHING.

BRON http://forums.jolt.co.uk/archive/index.php/t-273779.html thanx to Knuts

doe dit dan ff
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan