Multimedia-speler gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

XCLUS1V3NL

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2008
Berichten
136
Hey,
Ik ben nog voor de vakantie op zoek naar een multimedia-speler.
Dus ik dacht misschien kunnen jullie mij helpen!:rolleyes:

Ik heb een paar eisen voor de speler:

-Ondersteunen van .avi met DivX/Xvid codec (Mogelijk naar conterveren), .mp3, .wma
-Een redelijk scherm +/- 2,5''
-Redelijke opslag capaciteit 4GB (evt. uitbreidbaar met SD-Card e.d. )


Dat was het eigelijk wel..

Ik had al naar de Creative ZEN gekeken maar toen ik een paar berichten op internet las, kwam ik erachter dat er wat problemen zijn met deze speler
zo vond ik dat deze speler alleen films/video's ondersteund als deze in de goede resolutie zijn geconverteerd(namelijk 320*240) .
Kan iemand dit bevestigen?

Alvast bedankt! :thumb:
 
Zover ik weet niet waar. Mijn zen vision M is al wat ouder maar speelt in principe alles af. Ook als de resolutie niet 320 bij 240 is. Dus ik neem aan dat ze niet achteruit zijjn gegaan met die dingen. Voor de rest moet ik zeggen dat creative spul kwalitaties echt super is. Ik heb er nu 2 gehad (muvo² en zen vision M) en het enige nadeel wat ik kan noemen is dat de zen vision M nogal snel krast (nee, niet crashen maar dat er krasssen op komen). Echter als je hem goed in de gaten houdt en de screen protector (waar je niets van ziet) erop laat merk je daar verder niets van. Ook zijn beide mp3/multimedia spelers vaak gevallen door onhandigheid maar de muvo² die inmiddels zo'n 5.5 jaar oud is doet het nog prima!
 
Zover ik weet niet waar. Mijn zen vision M is al wat ouder maar speelt in principe alles af. Ook als de resolutie niet 320 bij 240 is. Dus ik neem aan dat ze niet achteruit zijjn gegaan met die dingen. Voor de rest moet ik zeggen dat creative spul kwalitaties echt super is. Ik heb er nu 2 gehad (muvo² en zen vision M) en het enige nadeel wat ik kan noemen is dat de zen vision M nogal snel krast (nee, niet crashen maar dat er krasssen op komen). Echter als je hem goed in de gaten houdt en de screen protector (waar je niets van ziet) erop laat merk je daar verder niets van. Ook zijn beide mp3/multimedia spelers vaak gevallen door onhandigheid maar de muvo² die inmiddels zo'n 5.5 jaar oud is doet het nog prima!
Ja, Creative staat ook bij mij hoog aangeschreven.. maar ik had zoiets gehoord dus ik wilde het even checken ;)

Maar heeft iemand anders wel dat hij video's/films met een andere resolutie als 320*240 px niet afspeeld?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan