photoshop cs3

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffdes

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
2
Ik ben bezig met iets te maken in photoshop cs3. maar ik moet er juist nog een afbeelding in invoegen, en dat lukt niet. ik het al geprobeerd de afbeelding gewoon te kopieren en plakken maar dat lukt niet. Ik heb een engelse versie en heb nog niet gevonden waar het staat voor een gewone .jpg afbeelding in te voegen.

groete
 
Hallo steffdes,

Je zit waarschijnlijk met het probleem dat als je een .jpg wil invoegen, het in een nieuwe scherm opent in plaats van in je tekenen/afbeelding waar je hem wil.
Als je de .jpg gewoon eens opent in een nieuw scherm, kan je de laag van de .jpg waar de foto in staat (waarschijnlijk de Background layer) slepen naar je eigen afbeelding. Dan krijg de .jpg wel te zien waar je hem wil! :)
 
.

merci het is gelukt om de afbeelding in te voegen maar ze is veel te klein, waar kunde de groote aanpassen ?
 
Je kunt bij Edit > Free transform (of gewoon [Ctrl] + T) de grootte van het plaatje aanpassen. Houdt [Shift] ingedrukt, en het plaatje behoud zijn originele vorm. Je kunt bovenin de balk ook waardes invullen, bijvoorbeeld 150% of 1000px.

Let wel, de grootte van de afbeelding zoals je hem nu ziet is de originele grootte, dus het vergroten van de afbeelding kan slechte gevolgen hebben voor de kwaliteit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan