Pinnacle "No IRQ driver selected"

Status
Niet open voor verdere reacties.

renevw2

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2007
Berichten
72
Gebruik Pinnacle Studio 11 nu enige maanden naar tevredenheid. ( Vista)
Krijg nu plotseling bij het starten van het programma de melding "No IRQ driver selected" kan dan niet verder en moet het programma sluiten.
Bij Pinnacle Help gezocht. Blijkt een bekend probleem, moest file attachment UMI.INI copieren in C:\Users\Public\Public Documents\Program Files\Pinnacle\Studio11
Helaas, helpt niet. Zij adviseren dan e.e.a. opnieuw te installeren, maar ben ik dan deze storing kwijt.
Heeft iemand ervaring met deze storing?
bij voorbaat dank
René
 
irq driver pinnacle

ik heb het zelfde probleem met studio 10.8 maar de herinstallatie help ook niet ik weet het ook niet meer ik ga contavt zoeken met pinnacle. groeten Huub
 
irq driver

Hallo,

Ik heb het zelfde probleem!
Ga proberen te herinstalleren
 
ik heb het zelfde probleem met studio 10.8 maar de herinstallatie help ook niet ik weet het ook niet meer ik ga contavt zoeken met pinnacle. groeten Huub


heb contact gehad met AVID dit is van Pinnacle.
zij blijven herhalen om studio te verwijderen ( wat dus niet lukt) en opnieuw te installeren.
inmiddels kan ik ook niet studio herstellen of wijzigen.
er is een fout bijgekomen namelijk x80004005 ik draai met XP
gr Huub
 
Studio

Beste Huub,

Ik denk dat ik maar Studio 11 koop en die er op zet.
Ik heb nu zowat alles geprobeerd om Studio 10 aan de praat te krijgen maar niets lukt
Wat ga jij doen?
 
voortgang irq fout en x80004005fout

ik krijg st.10 er niet eens af, ik ga nog wat speuren op internet om de fouten er uit te krijgen en anders word het XP herinstalleren maar dan ben ik ook andere programma's kwijt die nog wel werken.
je hoort nog van mij.
groetjes Huub
 
[QUOTE = klem; 3063309] Dergelijke zaken kun je beter bij het forum van Pinnacle vragen http://forums.pinnaclesys.com/foru...navond gestuurd. afwachten maar weer GR.Huub
 
Laatst bewerkt:
ik heb hetzelfde probleem.Kan zelfs de oude software niet verwijdern. Wat te doen???

Gebruik Pinnacle Studio 11 nu enige maanden naar tevredenheid. ( Vista)
Krijg nu plotseling bij het starten van het programma de melding "No IRQ driver selected" kan dan niet verder en moet het programma sluiten.
Bij Pinnacle Help gezocht. Blijkt een bekend probleem, moest file attachment UMI.INI copieren in C:\Users\Public\Public Documents\Program Files\Pinnacle\Studio11
Helaas, helpt niet. Zij adviseren dan e.e.a. opnieuw te installeren, maar ben ik dan deze storing kwijt.
Heeft iemand ervaring met deze storing?
bij voorbaat dank
René
 
pinnacle helpt je echt niet hoor. Je moet het maar uitzoeken.hoe je de driver moet herinstalleren hoor je niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan