Frontpage: standaard openen in een andere map

Status
Niet open voor verdere reacties.

leeuwtjuh

Gebruiker
Lid geworden
7 apr 2005
Berichten
95
Ik gebruik frontpage tamelijk vaak, en ik denk dat er wel eens simpele oplossing voor mijn probleem is. Elke keer als ik een file wil openen en dat doe door te 'browsen' begin ik niet bij mijn C-schijf met bladeren, maar in de map mijn documenten/mijn webs. Kan ik dit ergens zo veranderen dat als ik een file wil openen ik niet helemaal vanaf mijn documenten moet, maar dat ik gelijk bij de C schijf terecht kom?

Alvast bedankt:eek:!
 
Frontpage 2003:

Open het menu Extra
Kies voor de menu-optie Opties
Op het tabblad Algemeen kun je de optie "Laatste website automatisch openen als Frontpage wordt gestart" aanvinken.

Hierna wordt altijd het laatst geopende Frontpage-web geopend.

Jacco
 
Heb je een snelkoppeling op je buroblad?
Zo ja:
R klik
eigenschappen
beginnen in -> gewenste lokatie invullen.

:cool:
 
Bij mij werkt dit niet.....
Vandaar mijn eerdere oplossing.

Wellicht werkt het volgende: de html-bestanden openen vanuit de Verkenner / Explorer?

Overigens: als ik binnen Frontpage 2003 (Windows XP Pro) kies voor Bestand Openen dan zie ik in het linkerdeel van het popu-schermpje koppelingen naar allerlei locaties (Onlangs geopend / Bureaublad / Mijn documenten / Mijn computer / Mijn netwerklocaties). Je kunt dan natuurlijk gewoon klikken op Mijn computer en vervolgens verder gaan met het zoeken naar de gewenste bestanden.

Jacco
 
Laatst bewerkt:
De oplossing van peter vazed werkt voor mij ook niet...
Natuurlijk kan ik de bestanden via verkenner openen of via dat kleine schermpje, maar dat is toch ook niet zo heel erg snel. Omdat ik het programma vaak gebruik zou het gewoon makkelijker zijn als het programma opent in de map die ik wil hebben, desnoods gewoon de C:\ map...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan