Vragen over de JVC Hard Disc Camcorder Everio

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ewoutje77

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 jul 2008
Berichten
1
Hallo ik heb vorige week de Hard Disk Camcorder GZ-MG 330 van Everio gekocht en nou heb ik een aantal vragen.

1) Er zit een CDtje bij met 4 Progjes, PowerProducer, PoweDirector Expres, Digital Photo Navigator 1.5 en PowerCinema NE for Everio.
Allemaal leuk en aardig maar wat kan je ermee en hoe werkt het want in de gebruikshandleiding staat er niks over en in het PDF bestand dat erbij gevoegd zit snap ik ook niet echt.

2) Als ik een filmpje heb gemaakt en die dan op men PC zet van de map naar bureaublad ofzo zet en dan afspeel in WMP 11 dan zegtie er is een codec nodig maar ik heb al een paar codecs gedownload voor MPEG maar ze doen het niet, het zjn MOD bestanden wat is dat precies?

3) Als ik dat MOD bestandje omzet in AVI of MOV, of WMV dan doetie het ook niet behalve bij WMV en QuickTime maar dan zit er bij de laatst genoemde geen geluid en wel beeld. en bij WMV zit geluid en beeld maar is het beeld versmald.

4) Hoe werkt dat video bewerken precies?

Ik heb alle software programmatjes geinstaleerd

Ik ben een beginnend filmer met vidiocamera's dus een grote duw in de rug kan ik wel gebruiken.

Alvast bedankt
 
Hallo ik heb vorige week de Hard Disk Camcorder GZ-MG 330 van Everio gekocht en nou heb ik een aantal vragen.

1) Er zit een CDtje bij met 4 Progjes, PowerProducer, PoweDirector Expres, Digital Photo Navigator 1.5 en PowerCinema NE for Everio.
Allemaal leuk en aardig maar wat kan je ermee en hoe werkt het want in de gebruikshandleiding staat er niks over en in het PDF bestand dat erbij gevoegd zit snap ik ook niet echt.

2) Als ik een filmpje heb gemaakt en die dan op men PC zet van de map naar bureaublad ofzo zet en dan afspeel in WMP 11 dan zegtie er is een codec nodig maar ik heb al een paar codecs gedownload voor MPEG maar ze doen het niet, het zijn MOD bestanden wat is dat precies?

3) Als ik dat MOD bestandje omzet in AVI of MOV, of WMV dan doet ie het ook niet behalve bij WMV en QuickTime maar dan zit er bij de laatst genoemde geen geluid en wel beeld. en bij WMV zit geluid en beeld maar is het beeld versmald.

4) Hoe werkt dat video bewerken precies?

Ik heb alle software programmaatjes geïnstalleerd

Ik ben een beginnend filmer met videocamera's dus een grote duw in de rug kan ik wel gebruiken.

Alvast bedankt

Misschien even het K-Lite codec pack downloaden ? Die vind je hier

Hier staat dat MOD een geluidsbestand is ? Ik heb er niet veel verstand van hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan