Aaneensluitend afspelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

aapie

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2006
Berichten
140
Ik heb een film gedownload in 3 delen. volgens mij is het .avi formaat maar het heeft als extensie .001, .002 en .003. ik kan nu alleen het eerste deel juist afspelen maar de overige 2 niet. moet ik ze 'aan elkaar' maken of een soort van afspeellijst maken?

bij voorbaat dank
 
Is het wel avi formaat..? En niet toevallig .rar? Daar lijkt het meer op... In dat laatste geval gebruik je winrar om de drie bestanden uit te pakken en er één film van te maken..... kies het bestand met het laagste nummer om mee te starten Winrar pakt de rest dan automatisch mee...

Is het 001.avi, 002.avi enz dan kun je ze met VirtualDubMod of WinAvi aan elkaar plakken.....
 
Laatst bewerkt:
het is avi.001, avi.002 enzovoort. dat kan ik ook gewoon aan elkaar maken met die programma's
 
Lijkt toch ernstig op .rar bestanden... probeer ze even met winrar uit te pakken......
 
Als je op avi.001 klikt, kun je het dan gewoon afspelen? Staat er in het rijtje geen bestand avi.rar?
Wat "roept" winrar als je een bestand uit wilt pakken? "no archive found"?
 
Laatst bewerkt:
ja precies wat je zegt. ik kan het wel afspelen met VLC maar de tweede en derde werken dan niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan