DVD naar Ipod '''verplaatsen''...NEED HELP!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleur95

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Berichten
53
hey,

Omdat ik niet wist in welke andere categorie deze vraag hoorde, heb ik hem in deze gezet.

Ik wil graag een aantal dvd's om m'n iPod touch zetten voordat ik op vakantie ga, voor in het vliegtuig/de auto enz. Nu heb ik een programma gedownload; Videora iPod Converter. Maar met dit programma kan je de dvd alleen in stukken op je iPod zetten..en dus geen hele film. Bij een ander programma dien je 28 euro te betalen..en dat ging me iets te ver.. :eek:Weet iemand een programma waarmee je een gehele dvd naar je iPod kunt verplaatsen? En hoe moet je dat dan doen ?



Grtz:cool:
 
Met Recode, onderdeel van Nero 8, gaat dat zeer eenvoudig... gebruik het onderdeel Nero Digital...
 
Kies Recode, dan "DVD en videos hercoderen naar Nero Digital" en kies dan het iPod profiel... zie blauwe pijl....

attachment.php



Succes!
 

Bijlagen

  • dvd naar iPod.jpg
    dvd naar iPod.jpg
    21,8 KB · Weergaven: 54
Laatst bewerkt:
Kies Recode, dan "DVD en videos hercoderen naar Nero Digital" en kies dan het iPod profiel... zie blauwe pijl....

attachment.php



Succes!

Top:thumb: Alvast bedankt voor de hulp! Ik ben op dit moment de trial van Nero 8 aan het downloaden...is dat OK?
 
Met de trial zou het ook moeten kunnen...

Damn... Als ik op hercoderen naar Nero Digital klik .. zegt ie ; volledige versie van Nero 8 vereist..:confused: Ik vrees dat ik toch voor 1 van de programma's dien te betalen ... ik heb nog niks kunnen vinden dat volledig gratis is & goed werkt..:(
 
Ik zag trouwens in jouw profiel dat je niet wilt dat mensen jou een mailtje sturen......

Je hebt een converter nodig die een DVD om kan zetten naar mp4 [h264]
 
Laatst bewerkt:
Ik zag trouwens in jouw profiel dat je niet wilt dat mensen jou een mailtje sturen......

Je hebt een converter nodig die een DVD om kan zetten naar mp4 [h264]

O:p , zou best kunnen ;) Kzit hier niet zovaak op en heb destijds gewoon iets ingesteld ;)
 
Fleur, mijn excuses dat ik niet correct was in mijn antwoord aan jou. Dit hoort niet!
Maar ga er van uit dat ik alleen maar even wilde helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan