Photoshop Elements 6 en Nokia N95 8GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

panlaan

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2007
Berichten
138
Beste Forum genoten,

het volgende probleem, ik heb op mijn pc Photoshop Elements 6 met daarbij Adobe fotodownloader wat tot nu perfect werkte, echter sinds kort beschik ik over een Nokia N95 8GB GSM en deze wordt door de Adobe fotodownloader ook herkent als camera en dus start de fotodown loader op zodra de Nokia wordt aangesloten op de PC voor backup en sync met Outlook.
En daar zit nu het probleem want zodra de fotodownloader start heb ik problemen met de PC suite van Nokia (sync prog)
Mijn vraag is nu of het mogelijk is om de foto downloader zo in te stellen dat deze niet meer reageerd op de Nokia.
Ik de vraag ook al neergelegd bij Nokia en Adobe maar tot nu geen reactie,

Als vast bedankt voor de moeite

Peter
 
Tja... mik die Adobe fotodownloader dan van je systeem af.... Dat is sowieso een zeer oninteressant ding.... je kunt je foto's gewoon zelf in een door jou gekozen map neerzetten en daarna zelf bepalen met welk programma je ze wilt bewerken......
 
Tja... mik die Adobe fotodownloader dan van je systeem af.... Dat is sowieso een zeer oninteressant ding.... je kunt je foto's gewoon zelf in een door jou gekozen map neerzetten en daarna zelf bepalen met welk programma je ze wilt bewerken......

Erpcity

'k was er al bang voor, maar je heb gelijk we uninstallen de loader wel, ben ik een keer van het gedoe af

THX

peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan