Ipod Touch

Status
Niet open voor verdere reacties.

LinkinParkFan

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2007
Berichten
485
Ik ben van plan een Ipod Touch te kopen. Maar ik heb een paar vragen:

1), Is het zo dat als je nu een Touch koopt, je de nieuwste Firmware er gratis op krijgt?
2), Je Touch Engraven kant dat alleen op de apple site?
3), Filmpjes op het internet zijn die ook zichtbaar, los van de youtube filmpjes?
4), Is msn messenger mogelijk, en hyves?



Wie mijn antwoorden weet, of 1 daarvan, helpmij!:thumb:
 
Ik ben van plan een Ipod Touch te kopen. Maar ik heb een paar vragen:

1), Is het zo dat als je nu een Touch koopt, je de nieuwste Firmware er gratis op krijgt?
2), Je Touch Engraven kant dat alleen op de apple site?
3), Filmpjes op het internet zijn die ook zichtbaar, los van de youtube filmpjes?
4), Is msn messenger mogelijk, en hyves?



Wie mijn antwoorden weet, of 1 daarvan, helpmij!:thumb:


1) ja
2) wat is engraven
3) ja
4) weet ik niet/ ja

De touch heeft de safari browser aan boord en hiermee kan je het internet als je tenminste een draadloos netwerk hebt waar je op kan.

Ron

Irritant om een link naar het zelfde onderwerp in je handtekening te zetten
 
Engraven is een tekst op de achtergrond, als je je Ipod Touch op de apple site koopt kun je het daar gratis doen, meteen als je hem koopt.

Dus als je nu de touch koopt, staat er 2.0 op, de nieuwste?, want die moet men nu kopen namelijk, als je 1.1.2 erop had staan.

Die filmpjes weet je zeker, dus alle filmpjes op het internet zijn mogelijk?
 
2 maanden geleden was het nog versie 1.1.4; werkt prima. Je hebt een internet browser en alsje een draadloze verbinding hebt dan heb je heel internet, dus ook bijvoorbeeld Helpmij.

Ik ben nog niet tegen beperkingen aangelopen, wellicht zijn er formaten die niet werken maar ik heb ze nog niet ontdekt

Ron
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan