film en foto samenvoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

martin van de mortel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 nov 2000
Berichten
2.032
Hallo beste helpmij-ers,

Ik heb van onze werkweek een dvd gehad van een collega en van een andere collega een map met 350 foto's.
De dvd is zo gemaakt dat hij auto opstart en een menu (met muziekje erbij) laat zien waarop de 9 hoofdstukken staan die op de dvd staan.

Ik wil nu op één dvd die film en die map met foto's zodat de leerlingen kunnen kiezen of ze de film willen afspelen op hun dvd-speler of de foto's willen zien. Ik wil die foto's NIET met moviemaker in een "film" zetten omdat de leerlingen dan niet meer bij de afzonderlijkw foto's kunnen komen om ze bijv. zelf uit te printen.
Ik heb er al 4 dvd's aan besteed maar ik krijg het niet voor elkaar.

Kan iemand mij helpen aub?
 
Laatst bewerkt:
Hiervoor moet je de DVD opnieuw maken. Dwz de mpeg beelden opnieuw importeren, renderen, de foto's importeren en er een nieuw menu bij maken. Welke software gebruik je daarvoor? Niet elk programma kan video en foto's samen op één DVD krijgen.
 
Ik beschik over:
Super dvd creator 9.2
TmpGEnc
TmpGEnc plus 2.5
Windows moviemaker

Een vriend van mij heeft iets met Magic voor dvds
 
Misschien kan het met Magix, maar niet met de andere 3. Op een Apple kan het vrij simpel met iDVD, op de PC dacht ik met Ulead DVDMoviefactory plus. Anders kom je dacht ik snel bij meer professionele programma's uit, zoals DVDlab-pro of DVDit pro.

Het importeren, renderen, menu maken etc. kan elk programma; het gaat om de foto èn video functie die je wil..

Ulead DVDMoviefactory plus
http://www.corel.com/servlet/Satellite/nl/nl/Product/1181657926979

Stel je vraag anders eens op het Videomontageforum, daar weten ze er denk ik meer van..
http://www.videomontageforum.nl/forum/ubbthreads.php/forum_summary
 
Ga ik zo eens doen.
Bedankt voor het meedenken in ieder geval en ik laat het weten als ik het voor elkaar heb hoe het dan gedaan is.

grt
Martin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan