online radio luisteren lukt niet..

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimbaahh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 jul 2008
Berichten
2
hey,

Ik heb een Acer Aspire 5100.
Toen ik deze net had kon ik gewoon online radio luisteren en kijken op uitzendinggemist.nl, maar nu kan ik dat ineens niet meer.
Ben niet zo'n PC expert, dus is er iemand die mij kan helpen???

Als je een oplossing weet, mag je me mailen op dit email adres: miss_kim1no@hotmail.com. Dit vind ik wat makkelijker qua communiceren. Vergeet vaak dat ik een bericht heb geplaatst op een forum ;)

Nou ik hoor het graag!!:thumb:
Groetjes Kim.
 
Je geeft erg weinig informatie. Zo wordt het lastig om een beeld van je probleem te krijgen. Een persoonlijk mailtje is niet de opzet van de Helpmij. Dat hoeft ook niet, want je krijgt een mailtje als er op je vraag is gereageerd, net zoals je zojuist een mailtje hebt gehad omtrent het feit dat ik heb gereageerd.

Vergeet vaak dat ik een bericht heb geplaatst op een forum
Dat wordt dan wat vaker een knoop in de zakdoek. Als je iets belangrijk vindt, dan vergeet je dat denk ik minder gemakkelijk, JIJ zit immers met een probleem.................
 
Laatst bewerkt:
hey,

Als je een oplossing weet, mag je me mailen op dit email adres: miss_kim1no@hotmail.com. Dit vind ik wat makkelijker qua communiceren. Vergeet vaak dat ik een bericht heb geplaatst op een forum ;)

Nou ik hoor het graag!!:thumb:
Groetjes Kim.


De bedoeling van een forum is dat andere mensen er ook van kunnen leren. Vanwege dat feit, zal altijd alle communicatie verlopen via het forum. En wanneer je een antwoord krijgt, krijg je vanzelf een e-mail notificatie.
En je e-mail controleer je dagelijks. Toch?
 
Ik zie het nu! Sorry, mijn fout!

Maar wat voor informatie heb je nodig?

Ik heb het geprobeerd via firefox en explorer. Als ik de radio aanklik staat er Gereed, maar krijg ik geen geluid of beeld bij bv uitzendinggemist.nl.

Als ik rechtermuisknop Foutmelding doe dan krijg ik dit: Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren.

Verder nog iets?
 
Welke informatie we nodig hebben?

Je schrijft dat 't eerst allemaal goed werkte en toen opeens niet meer.
Wát is er hardwarematig of softwarematig aan je systeem veranderd kort voor het probleem ontstond?

Heb je systeemherstel geprobeerd?

Hoe ziet apparaatbeheer eruit?

Wat is je standaard player?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan