Itunes foto's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dangex

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
7
Beste Helpmij-leden, ;)

Dit is waarschijnlijk een erg veelgestelde vraag, maar door te zoeken bij Google of dergelijke kom ik er niet uit. Al kom ik wel uit op enige Macfora, maar deze gaan op basis van de Mac.

Ik heb sinds kort een Ipod Classic aangeschaft, het werkt allemaal heel erg fijn. Ik kon me na ongeveer een kwartiertje onderzocht te hebben al goed vinden in het programm Itunes. Het werkt tot nu toe erg fijn, totdat ik foto's op mijn Ipod wil zetten.
Ik kan wel filmpjes (mp4) en muziekbestanden (mp3, aac, etc.) naar de ipod links in de browser slepen. Wanneer ik foto's (van het juiste formaat) erop wil zetten krijg ik een melding dat de Ipod het bestand niet kan afspelen.
Nu ontdekte ik dat je naar de Ipod moet gaan, boven bij de tabladen naar 'Foto's' moet gaan. Daar klik je het vakje 'Foto's synchroniseren uit:' aan, dan kun je het mapje kiezen waar al je foto's staan. Maar dat is juist wat ik niet wil, ik wil de foto's er handmatig op kunnen zetten, dus gewoon naar de Ipod via Itunes slepen. Ook als ik de foto's er dan via een andere computer erop wil zetten kan dat niet, wanneer je dan opnieuw een mapje selecteerd gooit de Ipod de oude foto's eraf en de nieuwe erop.

Is er dus een mogelijk om de foto's handmatig op de Ipod te zetten op diverse pc's (Windows)?

// Dangex
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan